Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 389 ggr
Maria
2019-11-09 07:53

Godmorgon lördag 9 november

Godmorgon på er.

Vi har hela fem grader idag och jag är glad så länge det är på plussidan😃

Hoppas ni får en härlig lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-09 07:57
#1

God morgon

Här i Örsundsbro är det bara två plusgrader.

Förhoppningsvis blir det varmare fram på dagen.

Stolt ägare till fem La permer

Ljungåsen
2019-11-09 08:02
#2

God morgon. Här är tre plusgrader och fruktansvärt dimmigt. Jag avslutade fredagskvällen med att bita sönder en tand, så just nu tycker jag en smula synd om mig själv. Som tur är så gör det inte ont (än), så jag tror att jag kan vänta till min vanliga tandläkare öppnar på måndag.

Soligajag1
2019-11-09 08:26
#3

Godmorgon !  

Här är det 3 grader och molnigt , lovat regn senare ☔️  

Ja , , vad gör det när jag är glad och lycklig efter gårdagens tjejkväll. Supertrevligt !  🙂😍 

Snart iväg till min älskade pappa. ❤️ 

#2 Hoppas tandvärken inte blir jobbigare . 🙂

HH 🙂

wildfire
2019-11-09 09:18
#4

God Morgon !

Två minus och en decimeter snö och  det snöar fortfarande så nu blir det skotta av och en snögubbe hade jag tänkt. Ska försöka hitta en riktigt ful morot som näsa ,lång och krokig med knölar på så den riktigt stör  😃

#2 Usch jobbigt med tanden hoppas det ordnar sig utan jobbig värk.

Ha en fin Lördag på er 👋

Maria
2019-11-09 10:43
#5

#2 Aj då. Hoppas att det går bra.

Jag bet av en halv tand (längst in i munnen) för säker 30 år sedan och hade såklart tänkt att gå iväg till tandläkaren. Har fortfarande inte kommit iväg😃 och har heller aldrig haft några problem med tanden.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Li.nda
2019-11-09 11:53
#6

God middag! Här är det 6°, men det regnar och är grått så har hållit mig inne och lär göra hela dagen om det inte blir uppehåll, då blir det nog en promenad. Ikväll ska vi baka mockarutor till kalaset imorgon 😊

//Linda

Annons:
Ljungåsen
2019-11-09 12:16
#7

#3 Ingen tandvärk än, och har den inte kommit nu så tror jag inte den gör det heller. #4 Ja, det är jobbigt fastän det inte gör ont. Att gå till tandläkaren är inte precis det bästa jag vet, och dyrt är det också. #5 Jag har tappat runt en fjärdedel av tanden. Några 30 år har jag inga planer på att vänta på att få den fixad… Hoppas på en tid i nästa vecka.

Upp till toppen
Annons: