Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 527 ggr
aggeelin
2019-11-05 06:28

Godmorgon tisdag 5 nov

Godmorgon! Uppe ovanligt tidigt. Ska med tåg till sthlm på möte hela dagen. Trött, har svårt att sova när jag ska upp tidigt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2019-11-05 06:45
#1

Godmorgon Agge och alla andra som vaknar.

Hoppas du får en bra dag i Stockholm.

Vi har bara en plusgrad och det känns t.om ruggigt inne. Kanske fjärrvärmen inte hänger med riktigt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2019-11-05 06:59
#2

God morgon. En minusgrad här. På vinterhalvåret är det nästan alltid en eller ett par grader lägre än i Göteborg. Typiskt inlandsklimat. Idag ska jag handla mat, och besöka min gamla pappa och hjälpa honom med lite praktiska saker han inte klarar av själv.

aggeelin
2019-11-05 07:45
#3

#1 Tack! Jag hoppas också på en bra dag. Vi ska prata om Verksamhetsförlagd utbildning; VFU. Finns alltid något att prata om då. Ikväll ska jag träffa min "kusinsyster". Vi ska äta mat och gå på teater. Hemfärd imorgon bitti.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-11-05 10:39
#4

Förmidda!. Frostvitt i morse och det håller sig ännu på minussidan men knappt. Solsken och lite småblåsigt. Har lagt lövbiff i marinad som jag senare ska göra Beef Jerky på - åker till jobbet och där finns spis med ugn, så det kan lagas under mitt arbetspass.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Li.nda
2019-11-05 11:31
#5

God förmiddag! Idag är det kyligt här nere i Skåne. Vaknade 07:00 av att jag hörde konstiga ljud inifrån badrummet. Sedan började en 30min lång jakt efter en hamster på rymmen. Nu är hon där hon ska vara, dottern är på förskolan och jag har lunchpaus från studierna en liten stund. Ikväll blir det att äta på restaurang med min mamma. Mysigt! Ha en underbar tisdag!

//Linda

Soligajag1
2019-11-05 11:36
#6

Go förmiddag .  🙂 

Första gången på länge som jag har sovit till 09.00  / behöver det tydligen ( när jag sagt ifrån jobb denna vecka.)  Rörigt på jobbet just nu och jag har inget fast schema , så det känns skönt. 🙂 

Jag har bakat en saffranskaka som jag hade tänkt ta med till Biblan och bjuda mina vänner på.  Men är i valet och kvalet , kanske ska spara den till Julmarknaden  den 8 December . Vad tycker ni?? 🙂 

Jag är en snäll människa som bjuder på Bullar mm. ( sen beställer mina vänner bullar och betalar en peng)   

Såhär blev den . Man ser inte saffranet / det gula , hur den ser ut eftersom jag hade på florsoçker . Jag tar en bit och smakar.  😃👍 

HH 🙂

Annons:
Soligajag1
2019-11-05 11:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Va bara ’tvungen’ att smaka en bit 😀👍 mums 😋

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: