Annons:
Etikettbok-och-lästips
Läst 380 ggr
Maria
11/4/19, 7:26 AM

Godmorgon måndag 4 november

Godmorgon på er från ett 4-gradigt Göteborg.

Hoppas ni får en bra måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
11/4/19, 7:36 AM
#1

Godmorgon! Ser ut att bli soligt idag! Vill slippa snöfall som det pratas om. I november blir det bara slask.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ljungåsen
11/4/19, 7:58 AM
#2

God morgon. Två plusgrader här. Prognosen visar risk för snö på torsdag, men det hoppas jag verkligen att vi slipper. Igår var det ytterligare en visning av grannens hus som är till salu. En massa folk var där, men ingen verkade stanna speciellt länge. Jag undrar hur det kommer gå. Tycker nog att grannen begär betydligt mer pengar än vad huset är värt.

Mooniq
11/4/19, 8:11 AM
#3

Mårning. Jag har en ledig måndag och ska  åka med en kompis på en tjötfikaskratt-tur. Vi ska luncha nånstans o se om vi kan hitta några ställen att ta lite kort. Gråväder men uppehåll, 2 plus o lite snålblåst. Blir en bra dag. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
11/4/19, 8:28 AM
#4

God morgon

Idag ska vi in till Uppsala och hjälpa sonen som bor där med att byta tvättställ i badrummet.

Vi passar väl på att handla lite också.Mat till oss och till djuren.

Ha en skön dag,

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
11/4/19, 11:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go förmiddag ! Lunch 🥗 strax , ska äta lite tomat soppa med bröd 🥖. Härligt väder ute ! Tänker på Farsdag som är nu på Söndag, firar 🥳 ni det ? Jag åker till pappa och fikar och myser !

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: