Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 612 ggr
Maria
2019-10-21 06:11

Godmorgon måndag 21 oktober

Godmorgon på er.

Jag ska iväg till vårdcentralen och ta nya prover och sedan en lungröntgen i Haga.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2019-10-21 06:40
#1

Fyyy, det är bara tre grader ute såg jag nu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2019-10-21 06:42
#2

God morgon. Sex grader varmt här. Förkylningen frodas. #0 Hoppas alla prover och röntgen visar bra saker.

MonicaLagerquist
2019-10-21 07:15
#3

God morgon

Mörkt och fem grader i Örsundsbro.

Har en del att fixa med ute idag. Men blir det regn så blir det innejobb. Det finns att göra där med om man så säger.

Ha en bra måndag.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
2019-10-21 07:18
#4

Godmorgon! Sex grader ute och något slemmigt regn hänger i luften. Dags för regnjacka och jobb.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

wildfire
2019-10-21 07:51
#5

God Morgon !

2-3 grader här men uppehåll.

Ha en fin Måndag 🙂

Soligajag1
2019-10-21 08:09
#6

Godmorgon  ! 

Här är det 6 grader och disigt .  Blir en liten promenad idag , biblan och lämna böcker , kolla på lite nya , en sväng förbi Second Hand . 

#0  Håller tummarna för dig att det går bra med prover och allt . 🌺

#2 Krya på dig ! 🌺

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-10-21 08:53
#7

Prover avklarade. Nu har jag åkt till Haga röntgen. Det fullkomligt vimlar av elsparkcyklar överallt. Liggande och stående. Jag inser att det är ett problem i stan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-10-21 09:01
#8

#7 Så skönt ! 😀👍 Kan tro det ! Ha en fin resterande dag ! 😀❤️

HH 🙂

Mooniq
2019-10-21 17:31
#9

Go kväll. Jobbat fm och sen varit iväg till min gamla lägenhet, gav de nya hyresgästerna min parasoll och fot - men i lördags meddelade de att de inte ville ha det - vilket jag kan tycka är upp till dom då att slänga eller lämna bort den, men åkte ut efter jobbet idag och hämtade, så nu står den i källaren. Varit o handlat och snart blir det soffläge. 

Igår på jobbet så testade jag att mixa bär och bre ut smeten på ett oljat bakplåtspapper, sen fick det stå med glipad ugnslucka på 60 grader i många timmar. Till slut blir det en tunn, läderaktig, mjuk och färgrik bäryta som jag lossade och rullade ihop och sen skar i cm-tjocka remsor - Väldigt goda och syrliga bär-remmar. De tog slut innan jag kom på att jag skulle fotat dem.. 😟😃

Jag mixade mina bär råa, funkar alldeles utmärkt, men för den som vill koka först så se receptet nedan. Funkar med nästan all slags frukt oxå om man vill testa.  

https://www.ica.se/recept/seggoda-fruktremmar-717863/

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-10-21 18:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Hej på kvällskvisten, Tycker det är så fint härute nu , när dem har gjort i ordning ute på gården.

HH 🙂

Huygens
2019-10-22 12:39
#11

Hörde precis på YT/OL att Julian Assange var i domstol (igår) och hade svårighet att prata och svårighet att komma ihåg sitt födelsedatum.

Upp till toppen
Annons: