Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 404 ggr
Maria
10/20/19, 7:13 AM

Så mycket bättre

Var det någon som såg programmet igår?

Jag såg bara de första programmen men tröttnade sedan men detta "jubileum" känns nästan som en avslutning och jag gillar artisterna som medverkar.

Jag tyckte det var ett bra program.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lussan20
10/20/19, 7:29 AM
#1

Ja vi gav det godkänt här. Lite småtrevligt. Uggla är rolig. Mvh/WL🌺

Maria
10/20/19, 8:51 AM
#2

Jag gillar också Magnus Uggla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lussan20
10/20/19, 9:35 AM
#3

Ja han är lite speciell, men har en torr och äkta humor. Petra sjöng väldigt bra!

Men kanske har programmet nått sin topp och artisterna börjat ta slut , för de ska inte bara kunna sjunga utan också skriva musik!

Men oj så vackert Gotland är! Mvh/WL🌺

aggeelin
10/20/19, 10:50 AM
#4

Riktigt bra program som ger mig en god känsla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
10/20/19, 11:14 AM
#5

#4 Mig också.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/20/19, 3:02 PM
#6

Tycker att det är ett bra program, fast vissa artister hade jag klarat mig utan :P 
Som Miss Li, Carola, Timbaktu

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maria
10/20/19, 4:01 PM
#7

Carola klarar jag mig utan men jag gillar både Miss Li och Timbuktu.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/20/19, 4:02 PM
#8

Enda anledningen till Miss Li är för att jag inte riktigt gillar hennes sångröst. Hon verkar härlig person annars

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
10/20/19, 4:07 PM
#9

Aha. Jag tycker att hon har en makalös röst. Hörde henne på Göteborgskalaset för flera år sedan,

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: