Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 366 ggr
Maria
2019-10-17 06:56

Godmorgon torsdag 17 oktober

Godmorgon på er från ett Göteborg med 12 grader. Det regnar i alla fall inte.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2019-10-17 07:06
#1

God morgon. Satte årets glögg igår och den står nu och puttrar hemtrevligt i badrummet. Mindre roligt är att jag upptäckte en knöl på marsvinet Sonja, så vi har bokat tid hos veterinären för kontroll på tisdag. Jag avskyr knölar. Sonja själv verkar må precis som vanligt, så jag försöker ta det lugnt och inte oroa mig i onödan. Det går sådär.

Mooniq
2019-10-17 07:09
#2

Mårning. Grått o regn idag med. Det skulle varit en ledig torsdag för min del men det blir extrajobb idag då influensan knockat några Medarbetare. Så det blir en slömorgon och sen iväg till jobbet kl 13. Sen är det arbetshelg så med denna veckan blir det 11 arbetsdagar i sträck..

Ska strax göra iordning en marinad o marinera lövbiff som sen ska få ligga i torkugnen under natten. Beef Jerky gillar jag skarpt, fast bara den man gör själv, av de jag köpt i butik så  har ingen fallit mig i smaken hittills.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2019-10-17 07:47
#3

Godmorgon! Regnet skvätter därute. Tråkigt med knölar. Låter spännande med marinerad lövbiff. Snart dags för jobbet- idag ska vi bland annat jobba med betygskriterier.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

wildfire
2019-10-17 08:18
#4

God Morgon !

Regn här också.

Hoppas det går bra med marsvinet Ljungåsen och det behöver inte vara nåt allvarligt. Håller tummarna för henne .

VVS på plats och det drar ut på renoveringen med badrummet så till slut blev jag tvungen att skriva ett surt brev och då dök dom upp.

Fina dagen på er 👋

Ljungåsen
2019-10-17 08:44
#5

#4 Tack! Är det något som jag är skicklig på här i världen så är det att oroa mig. Jag tror att det är ett aterom (talgkörtelcysta) eftersom den sitter lös i huden, så oron just nu gäller mest om den måste opereras bort. Hoppas ditt badrum blir klart någon gång. Jobbigt med hantverkare som inte kommer när de lovat.

[Vianca]
2019-10-17 08:47
#6

God morgon.

Första snöflingorna har lagt sig som ett fint täcke. Så man vet att snart är vintern här.

Annons:
aggeelin
2019-10-17 14:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu har jag hittat mina stövlar! Hurra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: