Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 519 ggr
Maria
2019-10-13 07:02

Godmorgon söndag 13 oktober

Godmorgon på er. Vi har sovit gott och jag hoppas ni också gjort så. Ha en härlig söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2019-10-13 08:03
#1

God morgon. Läste i tidningen att älgjakten börjar imorgon. Funderar på om det kommer bli lika mycket kaos i närområdet som det brukar, med bilar parkerade mer eller mindre i vägen, och hundar med pejl som springer över tomten. Det är dags att ta fram varseljackan så jag syns ordentligt när jag går ut.

Soligajag1
2019-10-13 08:04
#2

Morn morn , Sovit någorlunda, 😴 Tar igen det under dagen 😊🌹 Nu en kopp ☕️ kaffe + en bok att lyssna på! Njut av Söndagen ! 😀

HH 🙂

Mooniq
2019-10-13 08:08
#3

Mårning. Jag har möblerat om lite och grejat nu på morgonen. Ska köpa en begagnad lite större matgrupp och i köket har jag nu äntligen bestämt mig för vilken köksö jag vill ha. Den jag först fastnade för blir för stor -men de var smart så jag ska köpa en lite mindre med hyllor som jag sen kan ha lösa lådor till i hyllorna. Igår var jag på ett kultur-evenemang i Lysekil och vann där en biljett till teater idag, jag är ingen teatermänniska men om min kompis ska gå så ska  jag ge det ett försök.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-10-13 08:28
#4

God morgon

Stämmer bra att älgjakten börjar imorgon. Mannen ska jaga och jag ska försöka hålla mig på vägarna och undvika skogen i början på jakten.

Idag står båtfix och tvätt att  göra listan.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-10-13 11:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Nu är båtfixet avklarat och jag sitter ute i syrummet. Det är ett underbart väder ute.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
2019-10-13 13:29
#6

God middag! Lite halvdant väder ute, jag borde ta en rejäl promenad med hundarna men de får nog vila idag. Det blir ett lass med flyttgrejer hem till mamma i alla fall, ska försöka få med henne ut en sväng när jag ändå är där.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Huygens
2019-10-13 21:36
#7

Hurra-hurra, Wales gjorde precis 1-1 mot Kroatien. Målet gjordes av Gareth Bale (wiki). Ville bara säga det. :)

En halvlek kvar…

Maria
2019-10-13 21:56
#8

#7 Ops. Fotboll eller?😁 Säger jag som har noll koll.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Huygens
2019-10-13 22:40
#9

#8 ja, fotboll, EM-kval. Ingen jag känner hejar på Wales. :)

Upp till toppen
Annons: