Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 568 ggr
Maria
10/6/19, 6:42 AM

Godmorgon söndag 6 oktober

Godmorgon på er.

Vi har nollgradigt och jag har lite svårt att förlika mig med att det blir allt kallare men men….

Hoppas ni får en fin söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Cim92
10/6/19, 6:50 AM
#1

Godmorgon! =)

Kostrådgivare och funktionsmedicinsk terapeut www.appetight.se

Sajtvärd för Funktionsmedicin

Bloggar om självhushåll på https://mednaturen.blogg.se och lägger upp bilder på instagram @Sandslattgard

Mooniq
10/6/19, 6:55 AM
#2

Mårning. 1 minus i Brastad oxå.

Stilla ute, blir en fin dag. Igår blev jag klar med gamla lägenheten och nu är jag oxå nöjd med fönsterputsningen. 🙂

Det blir en lugn dag, åker till Strömstad och gör en långpromenad med en kompis och hennes hund. Trött i kroppen men har haft en riktigt bra flytt/städvecka. 

Nu ska jag börja ta tag i allt här hemma på nya stället, men det får vänta tills i eftermiddag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Ljungåsen
10/6/19, 7:02 AM
#3

God morgon. Här är tre minusgrader ute, precis som igår. Har slagit på värmen i huset trots att det bara är oktober. Idag ska vi till stan och fira yngsta barnbarnets födelsedag. Det ska bli trevligt.

JMW
10/6/19, 7:37 AM
#4

Morrn!
-5 grader, kallast hittills. Känns som tidigt med sådana minusgrader. Vedspisen igång så snart blir det skönt.

MonicaLagerquist
10/6/19, 8:46 AM
#5

God morgon

Plockade in pelargonierna igår. Idag ska jag vattna igenom dem och sen ska de bäras ut till blomrummet för vinter förvaring.

Vi har bara 17 grader i köket så jag ska nog tända i kakel ugnen.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
10/6/19, 4:46 PM
#6

God Eftermiddag i tråden 🙂

Fem minus bjöds det på här i morse och vi har strul med värmen för nån av våra hantverkare trasslade till det så flera element förlorade värmen och inte hjälper det att lufta dom heller men tack och lov har vi 6 kakelugnar som hjälper huset att hålla varmt men nu måste dom komma och fixa det där så vi får ordning på värmen nu när det börjar att bli så kallt.

Det är så slött och man får vänta i evigheter på dessa hantverkare som aldrig kommer och gör klart det där nedrans badrummet 😕så i morgon ska jag ringa och skälla för jag vet inte vilken gång i ordningen men nu ska dom hit och göra klart sitt jobb en gång för alla så allt får fungera som det ska.

Berättade i en tidigare morgontråd om Walter med snuvan som veterinären trodde var kattsnuva och ag åkte in akut men han har hämtat sig så bra och nyser nästan ingenting så tack och lov ser det ut att ha gått åt rätt håll för honom ❤️🐱

Ha en fortsatt fin söndag 🙂

Annons:
Maria
10/6/19, 5:22 PM
#7

#6 Skönt att han är på bättringsvägen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
10/6/19, 6:41 PM
#8

Go kväll!

åkte från särbon idag, varit där en vecka
Längtar sååå tills vi kan flytta tillbaka. Slippa åka fram och tillbaka.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
10/6/19, 6:55 PM
#9

#8 Är planen att ni ska flytta ihop igen?

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
10/6/19, 7:05 PM
#10

#9 Japp. Men måste få förskoleplats åt sonen först, annars kan jag inte börja jobba där

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
10/6/19, 9:19 PM
#11

Har varit på spårkurs med terriern idag, i fantastiskt väder och med trevliga vänner. Väldigt nöjd både med min lille kille som uppförde sig väl och spårade fint och faktiskt även med mig själv som fixade att ta mig dit och "hänga ihop" mentalt hela dagen.🙂


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: