Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 451 ggr
Maria
2019-09-29 06:53

Godmorgon söndag 29 september

Godmorgon på er från ett Göteborg med 12 grader.

Hoppas ni alla får en fin söndag vad ni än hittar på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-09-29 07:01
#1

Godmorgon !  🙂

Blir att kurera förkylningen . 
Vilar och vilar som är så kul . . inte  , men det gör att förkylningen går över fortare .  Ha en fin Söndag .

HH 🙂

Ljungåsen
2019-09-29 07:08
#2

God morgon! Jag planerar också en lugn dag idag.

flocken
2019-09-29 07:17
#3

Godmorgon Lördag kvällen bjöd på mkt skratt och minnen från förr. Blev sent så idag blir det lugnt. Kalas igår och gästerna hade gått vid 20. Sen var det bara det vanliga gänget kvar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
2019-09-29 08:20
#4

God morgon

Klev upp vid fem efter att jag varit vaken sen 1 tiden. Vi har varit intetrnettutan fram tills nu så jag har hunnit med att städa huset.Mannen är nere i byn och jobbar vid marknaden.

Stolt ägare till fem La permer

Totum
2019-09-29 09:40
#5

God morgon från ett mulet Ångermanland.

Maria
2019-09-29 09:45
#6

Vi ska iväg och jag ska se om jag kan hitta en flanellpyjamas. Min ena del en av mina gamla pyjamasar försvann när jag låg på sjukhuset i maj.

Sedan behöver jag köpa tomater på burk. Jag brukar alltid ha ett litet lager i skafferiet men nu var det slut.

Vilken shoppinglista…pyjamas och krossade tomater😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
2019-09-29 10:53
#7

God dag!

Sonen och hans pappa sover middag. Jag har börjat rensa i vardagsrummet. Allting är typ inslängt där sedan vi separerade, hans och mitt, som jag inte fick med mig, vissa saker ska kastas elelr ja rätt mycket, eller lämnas iväg. Måste rensa tills vi ska flytta tillbaka :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lona
2019-09-29 11:10
#8

Morning! Sol och lite regn här. Ska ut till stallet och sen hem till mamma med ett litet flyttlass. Det har varit en jobbig natt så jag sover lite till innan jag masar mig iväg. 🐴❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Soligajag1
2019-09-29 11:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Nu är klockan 11:11 , lustigt , vilken tid , 😀😃 Jag gjorde en efterrätt utav naturell yoghurt , 0,4 % fetthalt och hallon , en tsk honung , Mums!

HH 🙂

Maria
2019-09-29 11:40
#10

#9 Gott.

Jag hittade ingen pyjamas men kom i alla fall hem med krossade tomater😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: