Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 461 ggr
Maria
2019-09-22 06:12

Godmorgon söndag 22 september

Godmorgon på er.

Idag ska vi på bio vilket var ett tag sedan. Det ska bli kul

Sonen var här igår och det var himla tur vi pratade om bion för vi hade tänt åka tilll helt fel ställe. Det visade sig att vi bokat på ett annat ställe än där vi brukar gå😃

Ha en härlig söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2019-09-22 06:34
#1

God morgon! Här är redan tolv grader varmt. Hoppas på en fin dag.

Mooniq
2019-09-22 06:41
#2

Mårning. Idag börjar jag jobba halv fyra - extrapass. Innan dess ska jag hinna med att städa lite inför flytten - tänker börja smartstäda garderober, spisen och vissa andra utrymmen och putsa några fönster.

Hoppas det blir lika fint väder idag, Lite kaffe först o sen en cykeltur när det ljusnat.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-09-22 07:31
#3

God morgon
Planen är att åka med Mannen en bit när han åker på Loppis och sen går Vic och jag hem genom skogen.
Sängkläderna går i maskin och det luktar bränt i huset.Jag lyckades tappa halva min pizza i på pizzastenen igår. Skurade rent stenen och ugnen igår när det kallnat med lukten hänger kvar på övervåningen

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-09-22 07:33
#4

Godmorgon ! 🙂

Lite seg är man efter igår och jobb , ska jobba idag med . 😕 Bara gå in i duschen , kallt . Så vaknar man till liv .  👍  

Önskar er alla en fin Söndag ! 

#0 Ha en fin Biokväll . 🙂 

#2  Var får du all energi ifrån ??  cykeltur nu på morgonen , jisses. . vad duktig du är ! 🙂

HH 🙂

Maria
2019-09-22 08:55
#5

#4 Bion börjar kl. 13.15🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-09-22 08:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#4 Soligajag1 -jag är född morgonpigg. Idag var himlen grå men helt vindstilla o 14 grader ute, Skönt väder att cykla i. Min sportklocka bråkar och den har bara mätt att jag har cyklat 500 meter - men jag har gjort min 25 km tur.. jaja, det kunde varit värre 😃. Nu dags för lite frukost.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
aggeelin
2019-09-22 10:55
#7

Godmorgon! Tyvärr är jag inte född morgonpigg. Jag önskar ofta att jag var det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-09-22 13:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Lyckan är total när en kompis plötsligt knackar på med orden - du gillar ju svamp. 

Jag fick en hel korg nyplockad svamp, nu får de torka tills  i morgon och sen blir det rensad svamp i frysen. 

jag avskyr att gå inne i skogen, hatar småkrypen och jag verkligen avskyr att plocka/leta svamp. Så det e bra med vänner som älskar skogen och att plocka och att deras frys redan är breddfylld. 😃

så det blev omelett med stekt svamp till lunch idag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-09-22 16:12
#9

#8 Så härligt med fin svamp.

Nu har vi varit på bio och för alla som följde Downtown Abbey på TV så kan jag varmt rekommendera denna "grand finale"🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-09-22 19:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#10

God kväll Idag blev det en båt tur till stugan. Bara jag o mannen. O självklart sigge. Plockade hem päron o druvor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[[eskils_]]
2019-09-22 20:50
#11

Härliga bilder, fin Sigge och tur med vädret! 🙂🐶☀️

Upp till toppen
Annons: