Annons:
Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 554 ggr
wildfire
2019-09-17 12:16

Fantastiska djuren

Annons:
Maria
2019-09-17 13:07
#1

Så fantastiskt ❤

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
2019-09-17 13:22
#2

Jag förstår absolut att han fick panik till att börja med. Det skulle jag också fått om en elefant försökte rädda mig från att drunkna.

Cireea
2019-09-17 13:30
#3

Vad underbart 😍 
Det värmde i hjärtat att se, djur är fantastiska ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Vixxen
2019-09-17 17:34
#4

Fantastiskt att se!

[PeterTM]
2019-09-17 17:50
#5

Jag tror att den där videon har ändrats en del sedan den först dök upp för några år sedan, Då hette det att det var skötaren som den lilla elefanten (en 7-åring, ingen bebis) räddade, men det blir väl inte lika spännande med sanningen förstås. Det är hursomhelst inte helt vilda elefanter, för såna skulle aldrig bry sig om en människa på det viset.

wildfire
2019-09-17 18:00
#6

#5 Vet du tanken slog mig, tyckte den såg lite stor ut men vad vet jag om elefanter. Hmm kan man ha blivit lurad av nätet igen tro 😕Tänk så lätt man går på utan att granska, söt är den helt klart men om en tidigare film fipplats  med blir man besviken. Lite märkligt var dom större som stod så stilla när ungen begav sig ut i vattnet för elefanterna försvarar och vaktar sina ungar som alla andra djur men ändå så går man på,stön liksom 😓 och pinsamt hur lätt man köper det man ser ,man blir lite mållös ☺️

Annons:
[PeterTM]
2019-09-17 18:52
#7

#6 ja, att den är den yngsta elefanten som gör detta ger ju en hint direkt om att mannen är den lilla elefantens "caretaker".

Cireea
2019-09-17 19:45
#8

Äsch, vad tråkigt att historien mixtrats med.. 
Nog för att det var uppenbart att det inte handlade om helt vilda elefanter.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: