Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 712 ggr
Maria
9/16/19, 6:08 AM

Godmorgon måndag 16 september

Godmorgon på er. Det är bara 11 grader och det blåser ordentligt.

Inatt har jag bara legat vaken och grunnat på allt och ingenting. Klockan tre tittade jag senast på klockan.

Ha en bra måndag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
9/16/19, 6:19 AM
#1

#0 av: wildfire

God Morgon !

10 grader och det ser ut att kunna bli lite höstsol innan molnen drar in under dagen.

Har bestämt mig för att sluta dricka kaffe hur nu det ska gå så nu sitter jag med kaffet för sista gången sen är tanken örtte men men jag får se hur det går, försöka måste man i alla fall och te är betydligt nyttigare men det lär bli lite svårt, abstinens och några sura miner innan kroppen vant av sig med koffeinet  Skrattar

Önskar er en fin måndag Sol

Jag kopierade ditt inlägg hit eftersom denna tråd skrevs en liten stund innan. Bara så du vet.

/Maria

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

wildfire
9/16/19, 6:22 AM
#2

😂 Där ser man, jag sitter och velar så länge med ett inlägg så ny tråd hinner publiceras,ta bort min om du vill och god morgon på dig och er alla andra 😎

Ha en fin fin dag ☀️

Maria
9/16/19, 6:24 AM
#3

Kopierar även detta inlägg

#1 av: Ljungåsen

Godmorgon!

Här är det åtta grader och det verkar som det har slutat blåsa. Även jag dricker mitt morgonkaffe - men jag har inga planer på att sluta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
9/16/19, 6:31 AM
#4

Skyller på att det är tidigt på morgonen.

Mooniq
9/16/19, 7:03 AM
#5

Mårning. en ledig morgon och sen iväg till jobbet kl 12.  Blåser rejält här med men uppehåll och relativt blå himmel. Igår gjorde jag grönsakssoppa så det blir det idag - höst och soppa hör ihop tycker jag.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Demeter
9/16/19, 8:00 AM
#6

God morgon!

Idag är jag hemma 🌺

Ha en bra måndag allihopa!

Annons:
MonicaLagerquist
9/16/19, 8:14 AM
#7

God morgon

Sitter och laddar för att ringa ett jobbigt samtal.

Men först ska jag nog ut med hunden.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
9/16/19, 9:42 AM
#8

Morrn!
Ja jisses vad det blåser. Satt och jobbade och tyckte jag hörde något ljud men tänkte inte mer på det. När DHL kom för att hämta gods så kom jag knappt ut. Framför dörren låg en rejäl gren från lönnen som står alldeles utanför huset. Tur att fönstren klarat sig. På glasverandan har en gren redan slagit sönder en ruta förut.

MonicaLagerquist
9/16/19, 10:00 AM
#9

Suck personen jag skulle ringa sitter i möte fram till 11.30.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
9/16/19, 10:03 AM
#10

#9 Typiskt

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
9/16/19, 10:33 AM
#11

God morgon!

I natt har det blåst så att fönsterblecket till mitt sovrum skallrat mest hela natten, så jag vaknade många gånger!
Idag ska jag trotsa blåsten och bege mej ut och handla en kasse eller så…

#9 Sånt är hopplöst, när man laddat så! Du får ladda om, så lycka till senare!

Ljungåsen
9/16/19, 10:33 AM
#12

#9 Vi hade en skylt på jobbet där det stod någonting i stil med "Håll ett möte. Det är ett underbart alternativ till arbete." Den var tydligen för rolig, för den fick inte sitta kvar.

MonicaLagerquist
9/16/19, 11:44 AM
#13

Samtalet avklarat och det gick bättre än väntat så nu hoppas vi på en bra lösning på problemet.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Lona
9/16/19, 1:25 PM
#14

Har tillfälligt "flyttat hem" till min lilla stuga igen. Det svider i hjärtat att lämna den, jag kommer även att sakna tomten som är perfekt för hundarna att busa runt på och den fina naturen runt omkring. Just en sån här dag när solen skiner(även om det blåser) och det är underbart att sitta på altanen så känns det lite tveksamt. Något jag INTE kommer att sakna däremot är en toa som inte fungerar, att ha duschen i ett annat hus, ha det snorkallt på vintern och en grinig hyresvärd.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

flocken
9/16/19, 1:52 PM
#15

#8 blåser rejält här ute i krokarna. En sväng i skogen utan några omkullfallna grenar /träd. Fick en akut tid till kiropraktorn. Riktigt illa igen. Nåja, mår nog bättre om några dagar

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lona
9/16/19, 1:54 PM
#16

15,Krya på dig! 💕 Typiskt nu när ni har fullt upp (antar jag) med valp och allt!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

flocken
9/16/19, 2:55 PM
#17

#16 tack. Valpen är faktiskt riktigt duktig. Det blir automatiskt att han bara får hänga med mig med alla dagishundar. Om jag inte har för mkt att göra. Då är han med husse. Nu är han snart 13 v o 10 kg.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
9/16/19, 8:16 PM
#18

God kväll! En fin dag som avslutades med regn. Försöker läsa ut/ lyssna klart på bokcirkelboken som ska vara utläst till onsdag kväll. Kodnamn Alice. Nu är det 8.5 timme kvar så det ska nog gå bra.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
9/16/19, 8:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

God kväll ! 😀 Vilken dag ! Pust o stön ! Jobbat sen halv 7 , fixat 62 mackor , till ett möte. Slutade vid 13, cyklade hem i stormen , 😱💨🌦 Kom hem och ramlade in i hallen , sova va min enda tanke i huvudet , 😴 Hann få av mig alla kläder och kröp ner under täcket, Så skönt , somnade som en stock! Sitter och lyssnar på min fina bok med Nora Roberts , 😀👍 Tittade på himlen från balkongen , tog en bild ! Ha en fin resterande kväll! 😀❤️🌺

HH 🙂

Tarotstollan
9/16/19, 11:59 PM
#20

Gick ut 16.45 och solen hade skinit hela dagen men jag hamnade i ett riktigt skyfall och sen började det hagla rejält. Jag var plaskblöt om fötterna när jag kom fram och det fick jag sitta med i 3 timmar innan jag kom hem igen och kunde byta till torra strumpor och byxor.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: