Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 416 ggr
Maria
2019-09-14 07:05

Godmorgon lördag 14 september

Godmorgon på er.

Vi har 12 grader här just nu så det känns verkligen som höst.

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
2019-09-14 07:25
#1

Godmorgon! Här är det klart och åtta grader varmt. Jag tror det kommer bli en bra dag.

MonicaLagerquist
2019-09-14 07:30
#2

God morgon

Idag ska vi åka och hämta ett lass ved så att vi har till värmande brasor i vinter.

Det känns lite höstligt i luften. Det var skönt med de lite tjockare täckena som jag bäddade med igår innan vi gick och la oss.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-09-14 07:32
#3

Vi ska veckohandla och det kan behövas. Förra helgen var det bara jag som handlade med"dramaten" för min man var bortrest så det är lite tomt här och där.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2019-09-14 07:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Morgon!

Idag ska vi till Lions (loppis) , sedan får vi se. Vädret ska vara sådär

Hittade bild från gymnasietiden, denna är tagen 2008 måste det vara, något år efter vi blivit tillsammans, innan vi började 3e året. Så små vi var haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
2019-09-14 07:48
#5

Mårning. Idag ska jag till Lysekil och vakta på fotoutställningen, hoppas det kommer många o tittar, verkar bli riktigt blåsigt men uppehåll så jag gissar att det är många som är ute o går idag. Det är inte så kallt ute, ca 16 grader.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-09-14 07:48
#6

Godmorgon !  

Brr . . kyligt på golven på morgonkvisten 😮 bara 7 + ute , hoppas det blir varmare ☀️ 

Här i Västerås är det Kulturnatta , en massa olika jippon  hela kvällen och natten lång. 

http://www.vasteraskulturnatt.se

Jag jobbar till 16.00  så jag hinner gå och se mig omkring . 🙂  

Ha en fin Lördag ! ☀️

HH 🙂

Annons:
[PeterTM]
2019-09-14 08:03
#7

God morgon 🙂

Här är klart väder och 5 grader just nu. Min bil är fullastad med dotterns flyttsaker, hon ska upp till skolan i Jämtland idag, sonen skjutsar henne. Om en vecka får hon upp sin häst dit också. Sen ser vi henne till jul igen.

Fridaaaa
2019-09-14 08:07
#8

#7 Hoppas att det går bra för henne! :) Men oj vad jobigt att inte ses på så lång tid?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[PeterTM]
2019-09-14 08:12
#9

#8 Det är hennes andra år, så jag har väl vant mig. Hennes mamma har svårare med det där 😃

Fridaaaa
2019-09-14 08:15
#10

#9 Hehe. Ja jag hade med haft svårt med det haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2019-09-14 10:38
#11

#9 Tack och lov så har vår son alltid bott i Göteborg och de gånger han varit borta är hans längre resor.😃

Jag känner mig som en kycklingmamma fortfarande.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
2019-09-14 13:09
#12

Här är sol men blåsigt, det märks att mamma bor högst upp på ett berg om man säger så… 😉 Håller på och rensar gamla grejer, jag är helt klart en hamster så det är svårt att sortera upp. Hittade min docka som jag hade som barn, hon är sliten och skavd men det beror ju på att hon var innerligt älskad i många år. ❤️ Hon får definitivt vara kvar, svårare med allt annat som måste bort!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

aggeelin
2019-09-14 18:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

God kväll! Här har det varit en solig lördag! Nu dags för matlagning.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Demeter
2019-09-14 19:11
#14

Godkväll!

Hoppas att alla har haft en bra dag och får en bra kväll :)

Upp till toppen
Annons: