Annons:
Etikettövrigt
Läst 593 ggr
Mooniq
9/13/19, 4:06 PM

En härlig fredag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Idag blev det en härlig dag. En kompis ringde och frågade om vi skulle luncha och jajamen, det gjorde vi. Åt en god lunch och sen bilade vi runt lite på landsbygden och hamnade nere vid havet. Vi fjantade runt o tog lite bilder och jag fick några riktigt fina bilder på min kompis. Hon vill oxå ha en sån mobil som jag köpte. Hon e än bättre än jag på att komponera ihop foton och hon tar otroliga bilder på mat och uppläggningar, men hon tycker själv att korten blir.. sisådär.. Jag tar sällan kort på människor men ska öva mer på det, vi tyckte båda att dessa bilderna blev riktigt fina.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Maria
9/13/19, 4:15 PM
#1

Jättefina naturliga bilder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
9/13/19, 4:26 PM
#2

Underbara foton ! Vilken natur! 😀❤️

HH 🙂

Carmarino
9/13/19, 6:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Fina foton som alltid Mooniq. 🙂

Har också haft en härlig fredag. Min bror och jag fick möjlighet att gå in och titta i huset vi växte upp i - från källare till vind. Det var inte mycket som var sig likt, för huset har fått stå och förfalla, plus att det byggts om på ett uruselt sätt, men det var roligt ändå.

Min bror hittade nämligen en del kvarglömda dokument och foton från mina föräldrar. De glömdes kvar när vi flyttade för över 40 år sedan, eftersom vi inte visste var de fanns. Bl.a. hittade jag en anteckningsbok som där min far skrivit upp vilka filmer han hade tittat på när han var 10 år gammal. Den har jag aldrig sett förr, så det var väldigt roligt att se den. Har inte hunnit gå igenom allt ännu, så det kan finnas fler skatter som jag aldrig sett. 🙂

Inte blev dagen sämre av att det låg ett paket i brevlådan när jag kom hem. Det var en present från Pufz. 👍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
9/13/19, 6:33 PM
#4

#3 Åh så spännande. En riktig historieresa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
9/13/19, 7:02 PM
#5

#4 Ja, det var riktigt oväntat att hitta de dokumenten. Det hade jag inte räknat med.

Så att det är fredagen den 13 idag hade jag helt glömt bort. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Honestyisdead
9/13/19, 7:16 PM
#6

#3 Så spännande!

Annons:
Carmarino
9/13/19, 7:21 PM
#7

#6 Ja, det kändes nästan som att hitta en skatt. Bland fotona var det ett som jag trodde var på en flicka. Tyckte att jag kände igen henne. Visade det för min bror som sa att det var vår kusin - manlige kusin. 😃


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Honestyisdead
9/13/19, 7:28 PM
#8

#7 Det är ju en skatt :)

Haha "tyckte jag kände igen henne" 😂

Demeter
9/13/19, 7:47 PM
#9

För mig har det inte varit lika bra, spillde köttfärssås över mattan. Bara hände 😕

Jättefina bilder!

Honestyisdead
9/13/19, 7:49 PM
#10

Mooniq väldigt fina bilder!

[PeterTM]
9/14/19, 8:22 AM
#11

#0 Fina bilder, vattnet och miljön är vackra, men finast är nog tjejen ändå tycker jag, spikrak som jag är 😃

Mooniq
9/14/19, 8:30 AM
#12

Ja hon är en härlig person men stor personlighet, vi blev kompisar i 5:e klass och har haft kontakt genom livet. Jag har några gamla klasskompisar och den vänskapen är nog den jag värdesätter mest, människor man vandrat genom livet tillsammans med 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carmarino
9/14/19, 3:37 PM
#13

#8 Har lagt ut lite på bilder på Mina foton iFokus.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Honestyisdead
9/14/19, 3:59 PM
#14

#13 Är blockad därifrån.

Carmarino
9/14/19, 4:01 PM
#15

#14 Aha. Synd. Vill inte kapa den här tråden så därför lade jag bilderna där.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

wildfire
9/15/19, 8:20 AM
#16

#0 Vilka härliga bilder och så vackert det är där 😎

Upp till toppen
Annons: