Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 986 ggr
aggeelin
9/11/19, 7:18 AM

Godmorgon onsdag 11 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Igår en strålande sensommardag - idag påstås det bli regn. Jag är så trött på regn men det är ju nyttigt med vatten. Jag är på väg till jobbet för ännu en intensiv dag. Ha det gott alla därute!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Demeter
9/11/19, 7:45 AM
#1

Godmorgon! 

Idag har jag sovmorgon. Vad jobbar du med?

Ha det bra!

Mooniq
9/11/19, 7:50 AM
#2

Mårning. Slömorgon med kaffe & tv-zappande. Börjar jobba kl 11. Här blåser det och regnet kommer nog framåt fm här med. Hänger i limbo lite, väntar på nycklarna till nästa lägenhet som ska storstädas innan jag kan flytta in. 

Älskar lägenheten här i Hamburgsund men jag kör extremt mycket bil, snittar ungefär 10 mil/dag och det var inget jag hade i beräkningen när jag tackade ja till att flytta hit. Supermysigt ställe, härliga ägare men avstånden är ett stort minus. Så när jag fått storstädat nästa lägenhet så kanske jag kör ca 3-4 mil/dag när jag jobbar och andra dagar kan jag åka buss till vänner och aktiviteter. Klar förbättring. 

Har nån funderat på höj/sänkbara skrivbord i köksmiljö? jag får ett litet och dumt planerat kök och har nu tänkt till. det blir ett höj/sänkbart skrivbord - då har jag arbetsbänk jag kan stå o jobba med eller bord jag kan sitta o äta vid. Tänker nog göra likadant i matrummet. Matbord eller arbetsbänk - har ju en gammal symaskin som jag ska sälja och sen köpa mig en nyare variant och sen ta tag i en slumrande idé om att börja sy.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

wildfire
9/11/19, 8:09 AM
#3

God Morgon !

Grått väder och nu börjar höstfärgerna ta lite form,vackra tider vi går till mötes.

#0 Vilken härlig bild,så gott det ser ut 😎

Fina dagen på er 👋

MonicaLagerquist
9/11/19, 8:15 AM
#4

God morgon

Det ser inte ut att bli en lika varm dag idag som det var igår.

Har lite syjobb att fixa får se om det blir idag eller en annan dag..

Stolt ägare till fem La permer

Maria
9/11/19, 8:54 AM
#5

#2 Det låter som du har tänkt till😉 och idén är ju väldigt bra tycker jag. Har aldrig ens funderat på liknande men det är ju perfekt.

#0 Härliga tomater.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
9/11/19, 11:35 AM
#6

Idag har vi köpt nya skor till svärmor. Det kom en skoförsäljare till boendet. Smidigt och bra.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
aggeelin
9/11/19, 6:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Det är hemodlade tomater från vårt uterum!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/11/19, 7:09 PM
#8

#7 Åh så härliga tomater. Jag bara älskar tomater. I år har jag tyvärr inte odlat någonting.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
9/12/19, 11:37 AM
#9

Ja det är riktig livskvalité för mig att odla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
9/12/19, 12:07 PM
#10

#7 Underbara tomater ! 😀👍 Ser riktigt smakliga ut! 😀

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: