Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 566 ggr
Maria
2019-09-09 07:02

Godmorgon måndag 9 september

Godmorgon på er från ett grått Göteborg.

Idag ska jag på genomgång på intensiven på Sahlgrenska. Lite dum tid bara. Klockan 16.00.

Nu har jag letat som en stolle efter kallelsen. T.om gått igenom soppåsen men hittade den så prydligt uppsatt på kylskåpet😃

Ha en bra måndag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-09-09 08:28
#1

Godmorgon ! 

Tråkväder idag men ska försöka promenera till stan . Ska träffa en kompis och äta lunch! 🙂 Så kul! 🌺  Vi "pladdrar" och skrattar som små flickor  😃 Vi har växt upp på samma område som heter Hökåsen ,  ligger på landet som man säger , 6 km från Hökåsen till Västerås city. 

Där växte vi upp  och hade roligt med kompisar och grannbarn.  Vi gick i samma skola allihopa , Hökpsen skolan .  Så mysigt det  va , vi slog följe med varann varje morgon . Ibland på eftermiddagen så fäljde mina kompisar med mig hem, mamma min hade bakat bullar som vi åt med kall mjölk till.!   Smaskens! 👍  Därifrån kommer mitt bakintresse,  

#0  HHaha. . va skoj!!! 😃 Sicken tur att lappen kom fram till slut.

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-09-09 08:33
#2

God morgon

Inga direkta planer för dagen .Vi måste åka och handla idag eller imorgon. Ska kolla hur väderprognosen är så åker vi och handlar den dagen då vädret är sämst.

Maria så brukar det bli här hemma med.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
2019-09-09 08:42
#3

God morgon!
Blir öppna förskolan nu på förmiddagen, får se om man blir inringd ikväll

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

worst
2019-09-09 08:55
#4

God morgon!

Idag är det mulet ända ned på backen, dimma efter ett dygns regnande nu, men idag är det uppehåll!
Jag sitter här och blir STÖRD, tunga maskiner runt om huset som fräser upp asfalt, och bearbetar gatorna inför ny asfaltering, det dundrar och har sej…

Annars ska jag ta en tur till stan och handla, sen blir det data för hela slanten!

aggeelin
2019-09-09 08:57
#5

Godmorgon! Vilken regndag! Vad jag förstår så behövs det regn /grundvatten men nu är jag trött på detta blötväder. #0 Javisst är det märkligt att sånt ofta händer. Jag letar efter något som finns i närheten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
2019-09-09 10:07
#6

God förmiddag!
Lite seg och trög idag efter en skojig och intensiv helg i Malmö. 

Det är tråkväder här också, inget regn men grått och lite småblåsigt med bara 14 grader. Känns som första riktiga höstdagen. Har tänt i vedspisen för lite värme och jaga bort ruggigheten.

Annons:
[[eskils_]]
2019-09-09 11:21
#7

God förmiddag! Här var det störtregn i natt så man vaknade. Nu bara måndagsmulet.

#0 Så där gör jag också, letar på alla omöjliga ställen först, och sedan ligger grejen precis där den ska ligga. 🥵

Mooniq
2019-09-09 15:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#8

Midda! Jobbade em/kväll igår och fm idag. Nu hemma o strax iväg på en cykeltur. 

Jag ska flytta 1 okt och idag fick jag tag på tanten som flyttar ut, dit jag ska och hon skulle minsann inte flyttstäda.. vi pratade fram o åter.. så det slutar nog med att jag får nycklarna 7-10 dagar innan så jag kan både flyttstäda och bära kartonger mellan varven.. Inte vad jag tänkt mig men det får gå.. 

Igår kväll tog jag lite bilder med nya mobilen på jobbet, ut i mörkret, jag e lite impad av hur bra kameran är.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2019-09-09 15:27
#9

Jättefina bilder. Imponerande att det är från en mobil. Tänk vad allt utvecklats.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-09-09 15:29
#10

Jag sitter och väntar på Sahlgrenska. Ute i god tid som vanligt haha. Idag var det kanske bra med tanke på att det varit stora strömavbrott i Göteborg.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2019-09-09 21:52
#11

#8. Vad är det för en mobil? Jag skall köpa en ny mobil så småningom och jag vill ha en bra kamera i den.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mooniq
2019-09-10 07:28
#12

#11 Tartostollan - jag köpte Huawei 30 pro - läste massa tester och betyg och kameran får högsta betyg, Finns mycket att läsa om man googlar Huawei 30 pro.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
2019-09-11 00:47
#13

#12. Tack, skall kolla upp den!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Maria
2019-09-11 08:48
#14

Min man har en Huawei men inte samma modell. Han är jättenöjd och köpte den för att kunna ha två simkort. En för jobbet och en privat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: