Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 544 ggr
Maria
9/7/19, 6:26 AM

Godmorgon lördag 7 september

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en härlig lördag.

Vi har 12 grader ute och elementen är svagt ljumma så något har hänt i området eftersom de var iskalla förut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
9/7/19, 7:58 AM
#1

God morgon

Ikväll ska vi ha skaldjursfest så det finns lite att göra idag om man så säger.

Mannen ska ut på jaktmarkerna och fixa inför höstens jakt så jag får väl fixa det mesta själv.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
9/7/19, 9:06 AM
#2

#1 Åh så gott det låter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
9/7/19, 9:24 AM
#3

Morgon!

Idag ska vi till svärfar, han ville bjuda på middag.
Var på secondhand igår, de hade fyll påse (som de hade) för 25 kr, så fyndade 21 plagg för 50 kr, 4 till mig, resten till sonen :) Perfekt! Bland annat denna tröjan :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
9/7/19, 9:32 AM
#4

#3 Vilket fynd🙂

Second hand är ju perfekt när det gäller barn. Kläderna blir ju knappt slitna utan snarare har de blivit för små.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Demeter
9/7/19, 9:59 AM
#5

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan. Ska börja göra iordning kalopsen snart.

Mooniq
9/7/19, 2:17 PM
#6

Jobbat klart för dagen, väntar på att regnet ska dra bort, så jag kan ta en cykeltur och ta lite foton med nya mobilen, känner mig som ett barn på julafton nästan 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
Fridaaaa
9/7/19, 2:38 PM
#7

#4 Ja det är perfekt! Köper mycket begagnat eller när det är rea.
Köper mycket till mig själv med :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
9/7/19, 4:34 PM
#8

Jag köpte två par skor på loppis igår.Det ena paret för 60 och det andra paret för 70 Fina gortexskor. Perfekta till höstens hundpromenader.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
9/8/19, 6:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hejsan ! Lördagen försvann i ett huj , va uppe i många timmar ! 😀❤️ Hade Loppis i Lokalen , alla va nöjda , vi hade kul ! Jag sålde bra , hade t.om lagat matlådor , 😀 + mycket annat ! Bullarna va poppis! Sen gick vi ut o åt ! 😀❤️ Härlig avslutning på kvällen ! ❤️👍

HH 🙂

MonicaLagerquist
9/8/19, 8:19 AM
#10

Jag har tidigare sålt bröd på loppis men nu var det ett tag sen.Bakade kavring och sålde på julmarknaden i Enköping.Det gick åt som smör i solsken.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
9/8/19, 8:26 AM
#11

Jag är den som brukar köpa bröd och bullar på Loppis😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
9/8/19, 8:35 AM
#12

#11 Något jag aldrig skulle göra. 😉

Köper inte svamp ,bär eller bröd.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
9/8/19, 9:14 AM
#13

#12 Så lyxigt det låter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: