Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 494 ggr
Maria
9/4/19, 7:30 AM

Godmorgon onsdag 4 september

Godmorgon på er.

Det märks att det är höst. Grått ute och bara 13 grader. Vi har fel på värmen här hemma. Elementen är alldeles kalla och jag som har öppet ut till trädgården hela tiden för katterna😃

Idag kommer lilla Greta hem🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
9/4/19, 7:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Kort pass att jobba igår.
Vaknade med huvudvärk. Se om det blir jobb idag

Bilden är från i lördags, svärmors tjur :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
9/4/19, 8:01 AM
#2

#1 Vilken fin liten tjur.

Hoppas att din huvudvärk går över.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
9/4/19, 8:47 AM
#3

#2 Får hoppas på det.
Stor koloss det, Lilleman heter han haha!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

wildfire
9/4/19, 9:49 AM
#4

God Morgon !

Ja nu gör sig hösten påmind och vilka vackra tider med underbar färgprakt. Är höstmänniska så nu ska jag njuta 😎

#1 Så fin ❤️ underbara djuren 🌺

#0 Välkommen hem idag Greta,ta hand om er och toppen toppen allt har gått så bra ❤️

Var ut och klippte gräs nyss men det har regnat så hemskt så det blev bara geggamoja av alltihop och gräset bara plattades till och reste upp sig igen men skam den som ger sig jag gör det inte så efter några extra varv lyckades jag köra av det för aldrig i min tid att blött gräs får vinna 😃

Ha en fin dag allihop 😎

Maria
9/4/19, 10:07 AM
#5

Vi har så kallt inne då det är något fel i systemet. Elementen är kalla och vi har fjärrvärme. Min man håller på och ringer. Tur att vi har installerat en kamin😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
9/4/19, 3:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Nu har jag tänt en brasa och lilla Greta är hemma.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
9/4/19, 3:42 PM
#7

Midda! Har jobbat fm idag och nu regnar det. Ska slå på stort o göra mig en liten potatisgratäng - nåt jag äter 1-2 gånger/år. Men nu har jag suktat efter det 1 vecka så då blir det lite gratäng och sen vet jag att IBS'en kommer att leva jäkel med mig. 

Regnar gör det och jag ska städa lite,  i morgon är en ledig dag och sen ska  jag bita tag i jobbhelgen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
9/4/19, 9:07 PM
#8

#1. Trodde det var lille Ferdinand!❤️
#6. Usch, det var ett rejält ärr, hoppas att det läker fint och att Greta återhämtar sig snabbt och bra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
9/4/19, 9:13 PM
#9

#8 Tack. Jag hoppas det. Tratt i två veckor är inte populärt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
9/4/19, 9:25 PM
#10

#9. Nej, jag vet! En hona jag hade satte fast tratten mellan soffan och väggen och lyckades dra av sig tratten under natten 2 dagar efter kastreringen.
Nästa dag hittade jag henne längst upp i garderoben på en hylla med renslickad mage och mallig min! Hon var så mallig (stolt) att hon lyckats få av sig skiten och tvättat sig ren!
Jag var det inte!😡
Fick tvätta henne rent på såret och be till högre makter att hon inte fått in bakterier i ärret. Som tur var så läkte det fint och inga bakterier i såret.🥵

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
9/5/19, 8:35 AM
#11

#9 går det att sätta på en bort istället för tratt? Jag klippte av benet på leggings, gjorde hål för benen och tog på Maxen. Fungerade utmärkt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/5/19, 9:47 AM
#12

#11 Jag ska testa om ett tag. Gjorde en sådan body när hon hade kastrerats.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
9/5/19, 10:39 AM
#13

#12 mycket bättre än tratt tyckte jag :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Upp till toppen
Annons: