Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 525 ggr
MonicaLagerquist
2019-08-31 05:46

God morgon lördag 31 augusti

God morgon
Uppe före tuppen ännu en lördag.Blir hämtad om 45 minuter.Ha en bra dag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
2019-08-31 06:46
#1

Morrn! Himlen är blå och solen på väg upp över kanten. Blir en kalasdag idag igen med 25 grader eller mer. Härligt!
Så fort det torkat upp lite så blir det gräsklippning och vedjobb.

Soligajag1
2019-08-31 06:47
#2

Godmorgon ! 🙂

Solen skiner och det är 15 grader , 

Jag ska åka till Stockholm med Axelssons buss på Shoppingtur  med en väninna . Det ska bli så skoj!! Fint väder är det med . I Stockholm också . Härligt!!! 🙂☀️ 

Önskar er alla en toppenfin Lördag ! 🙂☀️🌺

HH 🙂

Fransu
2019-08-31 06:52
#3

God morgon!

Sista dagen i augusti… Redan. Sommaren gick fort.

Idag ska jag på fest. Min morbror och fru fyllde 60 år förra året. Frun fick magcancer och har opererats och behandlats och ska vara "klar" nu. Så festen är att fira 120-åringarna (försenad födelsedagsfest för båda 60-åringarna) och så ska vi ju också fira att livet fortsätter, att cancern förhoppningsvis är borta.  Det blir en stor fest med över 50 personer och med band som ska spela.

Hoppas alla får en fin lördag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
2019-08-31 06:57
#4

#2 Ha det så jättetrevligt i Stockholm idag!

#3 Vilken härlig fest! Mycket folk och levande musik. Härligt!

Soligajag1
2019-08-31 07:03
#5

#4  Tackar så mycket ! Hoppas jag kan ta några bilder på fikabordet eller naturen! 🙂 

#3 Vilket stort partyt!! Ha det så skoj!! 🌺

HH 🙂

Maria
2019-08-31 07:08
#6

HA en trevlig dag alla med allt vad ni ska göra.

Vi ska hämta lille barnbarnet sedan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-08-31 07:25
#7

Mårning. Idag är det en ny fotoutställning och jag ser fram mot den. Har gjort Beef Jerky och klippt ner i små smakbitar - får se om de äldre hissar eller dissar det 🙂

Mulet ute men skönt väder. I eftermiddag ska jag klippa resten av gräsmattan som jag inte hann igår kväll -sen är den fin.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
2019-08-31 07:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon Nu mår äntligen både barn o valp bra igen. Sonen fick värmeslag i torsdags. Fick vara hemma från skolan igår. Torsdag kväll började valpen kräkas o ha diarré. Igår em slutade han äta o bara sov. Vi tog feber o hade stenkoll. Var alltid någon hos honom. Efter flera timmar började han vakna, åt lite korv, drack vatten. Uppe en liten stund. Lekte o busade. Fick gå ut 2 gr inatt. Men nu är han som vanligt. Är så rädd för att förlora sigge oxå. Idag ska vi åka båt. Bara ta det lugnt och skönt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-08-31 07:53
#9

#8 Han är så söt så man bara smälter. Skönt att han mår bra igen, kanske hade han ätit något olämpligt.

flocken
2019-08-31 08:14
#10

#9 tror det var en kombo med alldeles för varmt o mkt bus. Han var helt utmattad

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-08-31 08:31
#11

Just ja, värmen.

aggeelin
2019-08-31 11:11
#12

Godmorgon! Ännu en solig dag! Njuter alla dagar :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-08-31 11:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

I uterummet är det många fina blommor!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2019-08-31 12:44
#14

#13 Vackert🙂

Lillen sover middag nu så jag har gjort hans favoritfiskgryta så länge. Kokt torsk med purjolökssås.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-08-31 13:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

God lunch time i Stockholm! Sitter vid Ängelen och njuter ! 😀🍺👍❤️

HH 🙂

Maria
2019-08-31 16:18
#16

#15 Härligt 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-08-31 19:35
#17

Vilken kväll. Klockan är halv åtta och det är 25 grader ute🙂

Lille gullehjärtat sover för natten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: