Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 462 ggr
JMW
2019-08-30 07:10

Godmorgon fredag 30 augusti

God morgon!!

Det är härligt att komma upp till sol och blå himmel. En fin fredag till er alla.

Annons:
Fridaaaa
2019-08-30 07:28
#1

God morgon!

Fredag- veckorna går snabbt. Blir förmodligen öppna förskolan idag, sedan handla inför helgen :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
2019-08-30 07:43
#2

God morgon

Fredag och kattutställning imorgon så jag har lite att fixa inför morgondagen.

Hoppas på att slippa bli alltför blöt under morgonens hundpromenad.

Stolt ägare till fem La permer

Fridaaaa
2019-08-30 07:56
#3

#2 Roligt med kattutställning - vart blir det någinstanns? =)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2019-08-30 07:57
#4

Godmorgon på er.

Så roligt att gå på kattutställning. En enda gång har jag varit på det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-08-30 09:00
#5

Godmorgon !! 

Fredag och ha koll på pappa min . 🙂 

Tog ledigt från jobbet! Så man kan koppla av eftersom pappas mående går upp och ner , 🙂  

#2 Lycka till på kattutställningen!! 🙂

HH 🙂

worst
2019-08-30 09:50
#6

Good Morgon!

Solen skiner och det är 18 grader nu… Dagens projekt är att gå hem till en kompis och skörda hennes lavendelblommor, sedan torka och lägga in i mitt linneskåp. Doftar så gott och hör till, tycker jag!
Efter det ska vi gå ut på stan och käka, ingen av oss vill laga mat idag!

Annons:
Maria
2019-08-30 11:50
#7

Jag röjer lite och har gjort i ordning lille barnbarnets lekbänk då han kommer på besök imorgon och stannar över natten❤️

Tur att jag har min man för annars hade jag varit helt slut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-08-30 12:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Bänken

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-08-30 12:24
#9

Jag har ju blivit kallad till intensiven för genomgång av tiden  jag var där. Det står även att jag ska få se de fotografier som togs på mig under vistelsen😮😮 Hmmm…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2019-08-30 12:53
#10

#9  Hejsan Maria , oj va spännande !! Hoppas det blir ett lyckat resultat av dessa fotografier! 

Så fin bänk ni har gjort i ordning till barnbarnet!!! Mys riktigt ordentligt ! 🙂❤️

HH 🙂

Maria
2019-08-30 13:16
#11

9 Haha det där med fotona lät bara så komiskt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2019-08-30 14:36
#12

#9 vi hade träff med läkare / övrig personal efter att jag var svårt sjuk. Kanske inte så mkt för min skull, utan för deras. Jag var den första patienten med denna sjukdom här i vårt län på över 30 år. Jag hade inte velat se foton på mig. Eller kanske. Har bara blivit berättat för mig hur jag såg ut. O ingen vacker syn. Även över 7 år senare när vi var inne för att träffa narkosläkaren inför kejsarsnittet så kom de ihåg mig. Denne person blev så chockad av att se mig gravid o sittandes där - levande. Blev så tacksam att träffa oss igen. Kunde släppa allt o gå vidare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2019-08-30 14:43
#13

#12 Så härligt att höra att det blev bra till slut.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
2019-08-30 16:01
#14

Midda! jobbat fm och nu kommit hem. Eftersom jag ska flytta så sålde jag gräsroboten för 2 veckor sen och gissa om gräset växt.. 😟 så nu blir det klippa gräs m gräsklippare en stund. Delar nog upp gräsmattan på 2 dagar så skriker inte kroppen lika högt. 🙂.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: