Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 429 ggr
Maria
8/28/19, 8:30 AM

Godmorgon onsdag 28 augusti

Godmorgon på er.

Regnet bara vräker ner men det är hela 18 grader så det känns klibbigt.

Hoppas ni får en bra onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Mooniq
8/28/19, 8:35 AM
#1

Mårning. soffar mig med tv och kaffe. Ska börja jobba kl 12, så det blir en lat förmiddag. Marinerar kött som ska torka på 60 grader i ugnen i natt - har fastnat totalt för beef Jerky - hittat riktigt tunt skivad lövbiff på affären som är perfekt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
8/28/19, 8:38 AM
#2

God morgon

Plopp ska få finbesök så jag ska städa ur parningsrummmet och klippa hans klor.Förhoppningsvis uppstår tycke.

För övrigt blir det hemma jobb idag trots det fina vädret.

Stolt ägare till fem La permer

wildfire
8/28/19, 8:38 AM
#3

God Morgon !

Kvavt här men regn på gång så det kan få bli lite normala temperaturer.

Ha en härlig dag 🙂

worst
8/28/19, 8:51 AM
#4

God morgon!

22 grader och solsken här, medans solen snart stiger över grannhuset och sticker mej i ögonen.
Dagens göromål är en tur till stan för att handla mat och därefter släktforskning, jag har verkligen snöat in på det i sommar!!!   😉

JMW
8/28/19, 9:21 AM
#5

Morrn!
22 grader och solen skiner från blå himmel. Blir utejobb idag igen.
Tagit min morgonpromenad som började svalt men blev väldigt svettigt mot slutet.

Lona
8/28/19, 4:18 PM
#6

#2, Jisses, jag MÅSTE skaffa nya glasögon!!! "Pappa ska få finbesök så jag måste städa ur parningsrummet och klippa hans klor…" 😲 😂😂😂 Många tankar hann slinka genom skallen innan jag insåg att jag läst fel!😆 Här har det åskat mer eller mindre oavbrutet sedan kl 4 inatt, nu har jag tagit mina hundar och evakuerat oss hem till mamma. Nikka är åskrädd och nu funkade ingen av våra vanliga metoder så vi flydde.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
aggeelin
8/28/19, 9:16 PM
#7

God kväll! Här har det varit varmt och skönt även idag. Mot kvällen hänger regnet i luften. Katterna och jag sitter i uterummet och njuter av kvällen. Inne i vardagsrummet är det hockey. Märkligt - det är ju sommar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
8/28/19, 9:53 PM
#8

Nu mullrar det igen. I mörkret som det ju är ser jag hur det lyser upp emellanåt.

Tarotstollan
8/28/19, 10:47 PM
#9

Här har varit rejäla åskoväder i 2 omgångar idag, först vid 8 och sen vid 15.
Det var så fönstren hotade att ramla ur karmarna vid smällarna och vattnet studsade och forsade fram  i vågor på asfalten!😮
Katterna var inte glada utan knäade runt och tittade mot fönstren trots att alla fönster var stängda och persiennerna var neddragna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
8/29/19, 5:34 AM
#10

Vi hade ett rejält oväder igår och Lakritz som är så rödd för allt reagerade inte alls. Greta skulle man nog kunna släppa en bomb bredvid.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: