Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 625 ggr
Maria
8/26/19, 6:08 AM

Godmorgon måndag 26 augusti

Godmorgon på er.

Idag ska jag iväg till doktorn igen så får vi se vad de säger.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lona
8/26/19, 6:47 AM
#1

#0, Håller tummarna, Maria! Här är det lite lugnt till slut (eller ja, så "lugnt" det kan bli med en sjövild springer spanielvalp som far omkring 😂🥰) och vi har nått någon slags vapenvila, jag och min hyresvärd/kompis. Jag ska fortfarande flytta men det är inte AKUT tack och lov! Vädret ser ut att bli fint idag, vi ska mest vila eftersom hundarna och jag var på kurs hela dan igår. Det var en riktigt, riktigt bra dag, vi har en instruktör som inte bara är fantastisk på att lära ut, hon är en fantastisk människa som verkligen sprider harmoni och glädje omkring sig. Alla borde ha en egen Suss, vare sig de har häst eller inte!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Soligajag1
8/26/19, 7:01 AM
#2

Godmorgon !  

Solen skiner från en klar himmel ☀️  + 13 grader nu och  jag är ledig . Ska åka till min kära pappa . Han hade det jobbigt med  andningen igår .  Hoppas han mår bättre idag . ❤️

Ha en fin Måndag alla ! 🙂

#0 Lycka till hos dr:n idag Maria. 🌺

HH 🙂

JMW
8/26/19, 7:48 AM
#3

Morrn morrn! Ännu en strålande dag. Härligt!
Blir nog vedklyvning idag.

aggeelin
8/26/19, 7:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Solen skiner och det är en fin sensommardag. Snart på väg till jobbet. Lycka till hos läkaren Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
8/26/19, 10:56 AM
#5

Nu har jag varit hos läkaren och jag blev sjukskriven i tre veckor. Hon förklarade att det kan ta lång tid att repa sig och det har jag ju förstått.

De kollade lite blodprover för säkerhets skull.

Lungröntgen som fallit bort ska göras redan imorgon😮

Däremot behöver jag komma dit igen i morgon bitti för att hämta intyg till arbetsgivare och akutremiss till röntgen. Knepigt och onödigt känns det som men men…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/26/19, 4:04 PM
#6

Lilla Katten Greta och jag har ganska mycket gemensamt nu. Båda är vi så att säga kastrerade numera😃 och båda väntar vi på lungröntgensvar strax haha

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lona
8/26/19, 4:10 PM
#7

#6, Vad har hänt med Greta? 😞


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
8/26/19, 8:09 PM
#8

#7 Vi väntar på svar från lungröntgen på Greta för att se så att det inte är någon spridning.

Annars är det operation som gäller.

Så håll tummarna…

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/26/19, 8:50 PM
#9

# Håller tummarna !! 😀👍

HH 🙂

Tarotstollan
8/26/19, 10:03 PM
#10

Håller tummar, tår och tassar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Lona
8/27/19, 6:47 AM
#11

#8, Håller tummarna för er båda två! ❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

aggeelin
8/27/19, 7:15 AM
#12

Håller tummarna förstådda!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: