17 Dagens Hälsning

Godmorgon onsdag 21 augusti

2019-08-21 07:39 #0 av: JMW

God morgon denna fina dag!

Himlen är blå och det är 12 grader. Hoppas på fint väder hela dagen för jag ska trädgårdsarbeta idag. Har jag tänkt i alla fall.

Anmäl
2019-08-21 08:07 #1 av: Mooniq

Mårning. Solsken och blåsigt i Hamburgsund. Ingen cykellust alls idag. Börjar jobba kl 12 så det blir nog  köket och laga lite mat att ha med till jobbet istället. Glad

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-08-21 09:04 #2 av: Maria

Godmorgon. Jag är hemma idag för jag mår inte så bra men det ska nog rätta till sig.

/Maria

Anmäl
2019-08-21 09:20 #3 av: aggeelin

Godmorgon!
Sitter i solstolen och njuter. Jag ska snart gå i vattnet och simma. Har vridit till mitt knä lite så en gammal knäskada har gått upp ... men det går bra att simma!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2019-08-21 09:20 #4 av: aggeelin

Godmorgon!
Sitter i solstolen och njuter. Jag ska snart gå i vattnet och simma. Har vridit till mitt knä lite så en gammal knäskada har gått upp ... men det går bra att simma!

Anmäl
2019-08-21 09:20 #5 av: aggeelin

Godmorgon!

Anmäl
2019-08-21 09:20 #6 av: aggeelin

Godmorgon!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.