Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 462 ggr
Maria
8/20/19, 6:12 AM

Godmorgon tisdag 20 augusti

Godmorgon på er.

Jag ska strax iväg på mammografi. Det var längesedan sist. Förra gången avbokade jag för det kom en massa emellan och nu skulle jag egentligen gått i våras men idag blir det äntligen av.

Vi ska en sväng till lille barnbarnet också.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
8/20/19, 6:50 AM
#1

Morrn!
Ser ut att bli en fin dag idag igen. Bara att njuta.

Soligajag1
8/20/19, 6:59 AM
#2

Godmorgon !  

Ujujuj, seg som attan , ska sätta mig på cykeln strax så blir jag pigg. . are 😃 ska cykla till pappa med varma pannkakor jag gräddat nu på morgonen till honom,  Då blir han så glad!! 🙂 

Så babblar vi och har skoj!! 😂 Min underbara pappa. 

Önskar er alla en toppenfin Tisdag !  🙂

#0 Mys med barnbarnet för mig å!! 🤗❤️

Kanelbullar

Tigerkaka

HH 🙂

Maria
8/20/19, 7:01 AM
#3

#2 Så goda saker du bakar.

Jag avskyr att baka men jag älskar att laga mat. Skulle det bakas någon gång här hemma så är det min man som står för det😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
8/20/19, 8:04 AM
#4

God morgon

Jag bakar nästan bara matbröd men i lördags när jag skulle ha främmande bakande jag runda saffransbullar med pärlsocker. Gudomligt gott. Tyvärr år de slut nu.

Inga direkta planer för dagen En sväng till svärmor med Året runt och TV tidningen eftersom att det är tidsdag.Sonen gick just ut med hunden så jag får väl roa mig på annat sett.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
8/20/19, 8:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Just nu sitter jag på Köttbullekällaren vid Saluhallen i Göteborg och väntar på frukost.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/20/19, 9:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Mums

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
8/20/19, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Här är jag vid havet i Parga och kopplar av. Ja, jag har gömt mig lite i hatten. Snart min tur att simma igen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
8/20/19, 10:17 AM
#8

Grekland i augusti är nog det bästa som finns.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
8/20/19, 10:31 AM
#9

#8 absolut det bästa!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lona
8/20/19, 3:41 PM
#10

Åh, vad mumsigt ni postar allihop! 😋 Jag blev precis bostadslös, häpp! Tja, så kan det gå, tur att jag kan flytta in hos min mamma även om det inte är så kul. Vet inte ens om jag flyttar nu i veckan eller blir kvar till 1:a december när uppsägningen egentligen är.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
8/20/19, 3:56 PM
#11

#10 Men käre nån. Då får vi verkligen hålla tummarna att du hittar ett nytt boende.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
8/20/19, 4:25 PM
#12

#11, Tack! Det är ju inte det lättaste att hitta ny bostad i Göteborgsområdet…


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
8/20/19, 4:26 PM
#13

Kranskommunerna kanske är något lättare?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Lona
8/20/19, 4:47 PM
#14

#13, Ja, jag bor i Lerum nu men det är egentligen inget som håller mig just här. Inga barn eller jobb att tänka på så jag är ganska öppen för olika områden.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
8/20/19, 6:48 PM
#15

#14 Då har du ett heltidsjobb nu😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/20/19, 7:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Här kommer utsikten från parkeringen hemma för en stund sedan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
8/20/19, 8:32 PM
#17

#16 häftig bild.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: