Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 376 ggr
Maria
8/18/19, 2:23 PM

Nya verktyg till samlingen

Idag har min man fått fyra "hammare" använda av en tapetsör/tapetserare. Gissningsvis är de från 40-talet.

Jag ska försöka att lägga in en bild.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
8/18/19, 2:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här kommer en bild

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Huygens
8/18/19, 3:31 PM
#2

Välskötta kvalitetsredskap. Jag tror hammare till höger kräver mest träning för att träffa rätt.

Maria
8/18/19, 3:41 PM
#3

De är numrerade och själva hammarskallen har olika storlekar. Skulle vara roligt att se hur de har använts.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/18/19, 4:25 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här kommer lite fler bilder från min mans lekstugs😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/18/19, 4:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Fler

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/18/19, 4:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
8/18/19, 4:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Ops

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/18/19, 4:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Sista

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

akvarium123
8/18/19, 4:56 PM
#9

Oj så många verktyg! 

Hur lyckas han hålla koll på vad alla används till?🤔

wildfire
8/18/19, 5:02 PM
#10

Wow det där är många verktyg det 😮 Imponerande 👍😎

Carmarino
8/18/19, 5:02 PM
#11

Det ser nästan ut som hos Bonderøven Frank Ladegaard Erichsen (100 procent bonde). 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Maria
8/18/19, 5:22 PM
#12

Det är bara en bråkdel haha. Jag fattar inte heller hur han har koll men det har han.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/18/19, 5:28 PM
#13

#12  Jisses va verktyg !!   Ja, tänkte detsamma faktiskt , hur vet han vad den och den ska användas till ?? 

Ja, , han vet nog.

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
8/18/19, 6:44 PM
#14

Vilken ordning han har på sina verktyg.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: