Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 305 ggr
Maria
2019-08-10 06:08

Godmorgon lördag 10 augusti

Godmorgon på er från ett Göteborg i hällregn. Att det kan komma så mycket vatten på en gång😃

Hoppas ni får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
wildfire
2019-08-10 06:31
#1

God Morgon !

Grått, grått ,grått och massor med regn på intåg. Skönt för vi har så torrt och vattenbrist så allt vatten är så välkommet .

Ha en fin dag 🙂

Soligajag1
2019-08-10 06:42
#2

Godmorgon ! 

Lördag och regn väder här , ska jobba idag .  

Önskar er en fin Lördag ! 🙂

HH 🙂

MonicaLagerquist
2019-08-10 07:25
#3

God morgon

Grått även i Örsundsbro men jag tror inte att det kommer något regn idag heller.

Jag måste bara ta tag i min sömnad. Har haft en tid av depp och haft det lite tungt men nu tror och hoppas jag att det har vänt.

Önskar er alla en skön lördag.🌺

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2019-08-10 07:28
#4

Mårning. Regnar rejält i Hamburgsund oxå. Jag ska till Lysekil och vakta på fotoutställningen + att jag tar med nya foton till nästa utställning den 24 aug. Sen får jag åka till Strömstad och börja jobba 13.30 - vi har en sjukling som antagligen fått slemsäcksinflammationer i höfterna och kan nästan inte gå eller sitta. Extremt smärtsamt - så då blir det lite extrajobb till oss andra. Ser fram mot en ledig söndag i alla fall. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-08-10 07:35
#5

#4 Va trevligt ! Får önska dig Lycka till med utställningen ! Hoppas det går bra o jobba sen , ha en skön Lördag ! 😀👍🌺

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: