Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 372 ggr
MonicaLagerquist
8/9/19, 7:22 AM

God morgon fredag 9 augusti

God morgon

Milde tid det är fredag redan.Tiden bara rusar iväg.

Inget planerat för dagen har några trasmattor som borde tvättas.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
8/9/19, 7:46 AM
#1

Godmorgon.

Jag börjar jobba på måndag så jag får ställa in mig på det. Detta är så att säga sista semesterdagen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/9/19, 8:05 AM
#2

Morrn!
Ja jösses, redan fredag. Idag var jag uppe före halvsju. Kunde inte för mitt liv somna om. Ändå ganska skönt att vara uppe tidigt.

Maria
8/9/19, 8:10 AM
#3

Gör en liten test då mina bilder jag länkade igår inte gick att se. Kollar om det bara går att kopiera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
8/9/19, 8:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon! Idag mulet och några regnstänk. Jag kan se dina bilder Maria. Jag har ofta svårt att få med mina bilder. Få se om det kommer en bild nu?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
8/9/19, 8:34 AM
#5

Tänk vad konstigt.

Kan du även se den kopierade bilden i #3 ?

Jag kan se din vackra pelargon🙂 Är det en Mårbacka?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
8/9/19, 11:50 AM
#6

Nu kan jag se bilden i #3

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Mooniq
8/9/19, 8:31 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Idag har jag idkat byteshandel. I trädgården finns ett gigantiskt Plommonträd och en gårdsbutik i närheten efterlyste trädgårdsfrukt så jag plockade ihop en rejäl kasse och åkte dit. Fick fika med nygräddad våffla och sen fick jag med mig 12 dagsfärska ägg, hemmagjord rabarberchutney och hemmagjord jordgubbssylt - riktigt bra byte - 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
8/9/19, 9:01 PM
#8

# 7 Det är ju fantastiskt ! Tänk och kunna idka sådan handel / byte grannar emellan ! Allting hemma gjort och inom miljöaspekt ! 😀👍 Rabarber chutney ! Mums! Äggen är mumma , jordgubbs sylten med !

HH 🙂

Maria
8/9/19, 9:36 PM
#9

#7 Så trevligt

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
8/10/19, 12:17 AM
#10

Sonen klev just innanför dörren efter sina fyra veckor på tågluff genom Europa med sina kompisar 😃

Tarotstollan
8/10/19, 12:30 AM
#11

#3. Vilka fina kissar och vilken svans den röda har!
#4. Vacker pelargonia!
#7. Vilken bra bytesaffär!
#10. Skönt att sonen och kompisarna kom hem trygga!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
8/10/19, 6:40 AM
#12

#10  Verkligen härligt att sonen kom hem trygg och hel! 🙂

#3 Härlig kisse  och vilken svans!! 👍 

Nu är det Lördag morgon och jag ska jobba , laga lasagne på jobbet ! Spännande ! 😉 Nu är det 12 grader och mulet , Blir en regnig Lördag .

HH 🙂

Maria
8/10/19, 6:57 AM
#13

#10 Så härligt att sonen är hemma igen😉

Jag minns vår sons första "långresa" i Asien. Så glad för hans skull men så orolig inombords.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
MonicaLagerquist
8/10/19, 7:23 AM
#14

#7 Så underbart

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: