Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 373 ggr
Maria
8/8/19, 7:49 AM

Godmorgon torsdag 8 augusti

Godmorgon på er.

Hoppas ni får en fin torsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
8/8/19, 8:29 AM
#1

Godmorgon! En mulen dag med regnet i luften men 20 grader enligt termometern. Jag vaknade med huvudvärk trots att jag sovit bra. Hoppas att det blir bättre efter frukost.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
8/8/19, 8:40 AM
#2

God morgon

Mulet men hyfsat varmt idag

Inget speciellt på att göra listan idag.

Hade en dålig dag igår och hoppas på en bättre dag idag.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
8/8/19, 8:56 AM
#3

#1 Usch ja. Att vakna med huvudvärk är ingen höjdare. #2 Hoppas på en bättre dag idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
8/8/19, 9:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Mårning. Här är mulet men inget regn, lite blåsigt men skönt väder att cykla i. Några lediga timmar tills jobbet börjar kl 12. Mina Luktärter blommar och doftar så härligt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
8/8/19, 10:16 AM
#5

#4 Den "strimmiga" luktärten var väldigt vacker.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/8/19, 10:19 AM
#6

God förmiddag!
Idag börjar jag min penicillinkur mot borrelia. Tänk så många fästingar jag tagit bort genom åren och aldrig haft problem förrän nu. Den satt i knävecket och lite knepig att ta bort själv. Var ensam hemma så jag var tvungen. 

Solen skiner det är 20 grader. Ska ta en promenad till vårt café och diskutera ev försäljning till jul. Har sytt tomtar i många år så kanske får jag ställa dit några.

Annons:
Maria
8/8/19, 10:25 AM
#7

#6 Bra att du börjat en kur tidigt. Jag fick neuroborrelios 2005 med hjärnhinneinflammation. Jag hade ingen aning om att jag ens hade haft en fästing på mig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/8/19, 12:09 PM
#8

#7 Så otäckt. Jag är dessutom vaccinerad mot TBE. 

Konstigt att du inte vetat om att du haft en fästing. Här har vi mycket fästing så jag får plocka bort ett antal varje säsong. I år har det dock varit färre. Maken jobbar i skogen och har bar haft två.

MonicaLagerquist
8/8/19, 4:02 PM
#9

Fästingar är otäcka små djur.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
8/8/19, 4:12 PM
#10

Ja fy attan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: