Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 429 ggr
Maria
2019-08-06 07:15

Godmorgon tisdag 6 augusti

Det regnar inte normalt utan fullkomligt vräker ner. Tur att man inte har källare som riskerar översvämning. 

Ha en härlig dag alla.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2019-08-06 08:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon! Här är det istället en solig morgon och 20 grader. Utlovat idag i prognosen är regn så vi får väl se. Jag önskar inte regn som vräker ner, det förstör blommorna.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
2019-08-06 08:21
#2

God morgon

Inget regn här heller.En blyg liten sol. Men det ska visst regna under eftermiddagen.

Igår köpte jag två svarta pallkragar för att ha till en rabatt. Nu visade det sig att det bara behövdes en till just den rabatten. Nu funderar jag på att göra mig en liten rosrabatt.Vi får väl se hur det blir med det.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2019-08-06 09:28
#3

Mårning. Regnar rejält ute och jag latar mig i soffan med kaffe & Netflix. Ska jobba em så några lugna timmar till innan det är dags att åka iväg. Inga måsten som hägrar. Skönt. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
2019-08-06 10:09
#4

Förmiddagen är här. Mulet, grått och bara 16 grader. Det regnar lite fint bara, ett sommarregn. Får väl se om det blir mer. Kan tycka att det räcker efter de 30 mm som vräkte ner i söndags. Jag har ju saker att pyssla med ute.

MonicaLagerquist
2019-08-06 14:25
#5

Det blev lite mer dramatiskt än vad vi planerat idag.Vi var ner till byn för att posta ett brev-Min man snubblade över en "gråsugga" och stöp i backen. Det blödde rejält från ett så i pannan. Vi fick skjuts till VC 100 meter bort. Där tvättade och limmade de min man .Sen gick vi tillbaka till där vi hade bilen parkerad. Där mötte en kille och hans fru upp De hade tagit hand om bilnyckeln som min man hade tappat. Tur att det finns vänliga människor och en bra VC.Vi fick komma in på en gång trots att vi kom mitt i deras matrast.Nu ligger min man och vilar Han har knäckt ett revben också.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-08-06 14:32
#6

#5 Men käre nån vilken otur han hade😕 Man får vara glad för att folk är snälla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: