Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 522 ggr
Maria
2019-08-05 07:09

Godmorgon måndag 5 augusti

Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 15 grader. Får ser vad det blir för väder i dag.

Ha en härlig måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Vixxen
2019-08-05 07:13
#1

Men det är väl måndag idag?

Maria
2019-08-05 07:17
#2

Vaaa, är det måndag?. Min man är inte vaken ännu så jag glömde fråga.😃

Jag ska ändra. Jag kunde ju läst bland trådarna men så långt tänkte jag inte.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-08-05 07:34
#3

God morgon

Lite segt och grått i Örsundsbro.

Inga direkta planer för dagen och veckan.

Mannen hade planerat ått fara till fjällen och fiska men det ska visst regna mer eller mindre hela veckan så han beslöt sig för att stanna hemma.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
2019-08-05 07:40
#4

Morrn!
Dimmigt som tusan och 15 grader. Tänkte greja lite ute på tomten idag, får se hur det blir för det är ju så blött.

Soligajag1
2019-08-05 07:41
#5

Godmorgon ! 

Ledig idag och ska bjuda en kompis på mat på stan  som har Buffé lunch , vi äter alltid tidigt där, vid 11 -tiden innan rusningen kommer . Denna vecka tror jag många kommit tillbaka från semestrarna så då brukar det va en del folk.  Denna stadens bästa Lunch ställe tycker jag. 

Det ska bli såå mysigt , ska se om jag hittar nåt fint till henne med. Hon har eller ska fylla år imorn, 🙂🌺

HH 🙂

aggeelin
2019-08-05 08:15
#6

Godmorgon! Dags för första arbetsdagen efter semestern. Tar det lite lugnt på morgonen den första dagen. Nu ska allt tillbaka till ordning och reda igen. Det jobbiga med att arbeta är att gå upp på morgonen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2019-08-05 08:18
#7

Nu är det dags för katterna att gå in med på kommando "komma nu" och vara inne hela dagen. De sitter annars här i uterummet mest hela dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-08-05 08:18
#8

Nu är det dags för katterna att gå med öm på kommando "komma nu" och vara inne hela dagen. De sitter annars här i uterummet mest hela dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-08-05 08:18
#9

Nu är det dags för katterna att gå in med på kommando "komma nu" och vara inne hela dagen. De sitter annars här i uterummet mest hela dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-08-05 08:18
#10

Nu är det dags för katterna att gå in med på kommando "komma nu" och vara inne hela dagen. De sitter annars här i uterummet mest hela dagen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2019-08-05 08:19
#11

Försöker skicka med en bild på Charlie och Maxen men bilden vill inte följa med :(

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-08-05 08:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#12

Mulen men skön morgon. Cyklat min runda och har nu en stund ledigt innan jobbet som börjar 13.30.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-08-05 09:15
#13

#12  Åhh, , så underbart .Så fina bilder på din cykeltur dessutom !! 

Jobba lugnt ! 🙂🌺

HH 🙂

Annons:
flocken
2019-08-05 09:41
#14

Tänk vad skönt att vara tillbaka på jobbet. Behöver lite hundar i huset igen. Första promenaden avklarad. Får starta upp gänget lite försiktigt märker jag. Vissa hundar har inte rört på sig många meter under sommaren. Hundarna letade efter dexter när de kom. Konstigt för dom oxå. Ledaren är borta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Andeljus]
2019-08-05 11:25
#15

God Förmiddag i tråden 👋

Gråväder bjuds det på och jag har fullt upp med att tömma garderoberna på kläder och nu skänker jag bort allt till välgörenhet så dom får gå till bra ändamål så nu åker rubb och stubb ut.

Efter tråden om klänningen blev jag så inspirerad att ta fram mina gamla kläder från Gudrun Sjöde'n när Maria nämnde henne. Inser att jag saknat dom och det är betydligt bekvämare att gå i än dom jag haft en tid men mitt gamla kan passa nån annan och komma till nytta.

Beställde nyss två par leggings såna där med massor av härligt glatt mönster som Gudrun har samt ett par gula läsglasögon så nu är det ut med med gamla och in med det nygamla som jag hade förr. Känns alla tiders skönt och befriande 😎

#12 Underbara bilder 😎

Önskar er en fin dag nu ska jag packa ner mer kläder och bege mig till PMU 👋

Upp till toppen
Annons: