Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 402 ggr
Maria
8/4/19, 7:05 AM

Godmorgon söndag 4 augusti

Godmorgon på er från ett småmulet Göteborg med 17 grader.

Hoppas ni får en härlig söndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
8/4/19, 7:43 AM
#1

Godmorgon !  

Här regnar det med , , bara 11 grader . Blir en slappar Söndag .  

Skönt det med . 🙂🌺

HH 🙂

MonicaLagerquist
8/4/19, 8:03 AM
#2

God morgon

Här regnar det,Tur att jag tömde vattentunnorna igår.Nu kan de förhoppningsvis bli fulla igen.

Ha en skön söndag.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
8/4/19, 8:37 AM
#3

Morrn!
16 grader och lite gluggar i molnen. Vet inte om det blir regn idag. Igår sa prognosen 20 mm och idag ingenting. Det är bra för jag har tvätt ute och ska nu gå ner till vedbacken och stapla lite mer ved. Inte så kul att göra i regn.

Maria
8/4/19, 2:03 PM
#4

Min man håller på med att klä om vårt lilla hus på "insidan"

Jag har tillbringat hela dagen i soffan. Varvat med att vara vaken och att sova. Idag blir det köpemat. Min man önskar sig pizza och jag en kebabrulle.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
8/4/19, 3:43 PM
#5

Halloj! Jag har jobbat ett extrapass idag och kom just hem. Lite kaffe i solskenet på altanen och sen iväg till Hovenäset och plocka ner bilder och städa. Utställningen har varit jättekul att få vara med på och vi har redan planerat för nästa sommar - då ska vi försöka boka samma ställe 3 gånger under nästa sommar.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
8/4/19, 3:47 PM
#6

#5 Så trevligt! Ha en skön avkopplande kväll ! 😀🌺☕️

HH 🙂

Annons:
JMW
8/4/19, 7:30 PM
#7

#5 Var roligt att det blev lyckat!

Här har det regnat i eftermiddag. Det vräkte ner ganska länge och resulterade i hela 30 mm. Tunnorna svämmade över.

Maria
8/4/19, 7:59 PM
#8

#5 Så roligt att höra

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: