Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 537 ggr
Maria
8/3/19, 9:24 AM

Tre månader utan snus

Idag är det precis 3 månader sedan jag blev sjuk och med andra ord tre månader sedan jag slutade snusa🙂

Jag som alltid sagt att jag aldrig vill sluta med snuset. Det har i alla fall gått riktigt bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Änglakort
8/3/19, 9:50 AM
#1

Heja dig! Tänk vad skönt att det gått bra! Så tråkigt att du blivit sjuk dock. Hoppas du blir frisk. Allt gott till dig! Jag snusar också. Försöker byta ut mot ingefära under läppen mellan varven.

Maria
8/3/19, 10:09 AM
#2

#1 Då får vi hoppas att du lyckas. Ingefära under läppen är säkert bra. Bränner lite som snus kan jag tänka mig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
8/3/19, 10:34 AM
#3

Grattis.

Stolt ägare till fem La permer

[[eskils_]]
8/3/19, 12:21 PM
#4

Grattis Maria till ett sundare liv! 🌺 Nikotin är inget som kroppen behöver.

Maria
8/3/19, 1:28 PM
#5

#4 Nej verkligen inte och jag har hållit på med nikotin sedan jag var 15. Även innan dess men då inte som stadig vana.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/3/19, 1:36 PM
#6

Bra jobbat Maria! Jag skulle också vilja sluta med snuset men klarar en halv dag. Slutade röka för 4 år sedan och det gick bra. Fast jag bytte ju mot snus…

Annons:
Maria
8/3/19, 1:42 PM
#7

#6 Jag slutade röka 2011 inför hjärnoperationen. Jag både rökte och snusade i flera år så efter operationen behöll jag snuset.

Jag saknar snuset emellanåt. I synnerhet när jag ser snusdosor framme hela tiden då min man snusar😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/3/19, 2:48 PM
#8

#7 Jo det är ju det. Mannen både röker och snusar. Svårt att inte bli frestad.

[Andeljus]
8/4/19, 4:16 PM
#9

Alla tiders bra gjort Maria 👍

aggeelin
8/4/19, 4:40 PM
#10

Grattis!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: