Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 899 ggr
Maria
8/2/19, 6:27 AM

Godmorgon fredag 2 augusti

Godmorgon på er denna soliga morgon.

Jag har sovit som en stock. Sov nästan hela kvällen på soffan också. Det kostar på att passa barnbarn😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
8/2/19, 6:33 AM
#1

Godmorgon ! Vilken härlig morgon , 11 + här o solen skiner , jobb idag , baka bullar o kakor! 😀❤️ #0 Så härligt det låter ! 🌺

HH 🙂

Mooniq
8/2/19, 6:39 AM
#2

Mårning. Snart på väg till Tanum för att vinka tåg. Idag är det ett kort pass så jag slutar redan kl 12 - sen ut till Hovenäset och se om det kommer några o tittar på målningar o foton. Här blir en skön dag - en lagomvarm dag 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
8/2/19, 6:40 AM
#3

Han är så lätt att ha den lille❤️. Han var inte ledsen något alls de två dygnen han var här. När han ska lägga sig så tar vi snutten och nappen och går in till sängen så somnar han efter en stund. Likadant både på kvällen och på dagen när han sover middag. Han äter allt verkar det som och så är han så glad hela tiden. Han påminner väldigt om sonen när han var liten för han var också väldigt lätt och glad.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/2/19, 6:47 AM
#4

#3  Oj, så mysigt det låter! 🙂🌺 

Vad jag saknar min kära mamma , här är hon i ett boende när hon blev dålig , jag , min dotter och mitt barnbarn Ellie .  🌺❤️ 

HH 🙂

Maria
8/2/19, 6:50 AM
#5

#4 En sån fin bild🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/2/19, 6:53 AM
#6

#5 Tackar ! 

4 generationer . Mamma , jag , dotter och barnbarn. 🙂

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
8/2/19, 7:31 AM
#7

God morgon

Idag ska det visst bli varmt så vi planerar att åka ut på sjön.Det gäller att passa på.

Ha en skön fredag.🎈

Stolt ägare till fem La permer

Lona
8/2/19, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#8

#3, Åh, har ni sommarstuga på Hovenäset? Min syster och hennes familj är där på somrarna. 🙂 Jag satt i godan ro och käkade frukost i morse när jag plötsligt fick ett par sylvassa valptänder i stortån. Han må vara väldigt söt och väldigt mjuk att klappa på men han är en liten huligan när han är på det humöret. (Inte min valp, jag är dagmatte till honom.)❤️🐾


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

citytjejen
8/2/19, 11:19 AM
#9

#4 Så fin bild på er fyra! Är det längesen som din mamma  gick bort? (tolkar det som att hon inte lever idag❤️)

Jag är  så nöjd med mig själv idag för jag tog mig i kragen och putsade fönstren! Det var ett tag sen sist och jag tänker inte gå in på några detaljer om hur längesen det var haha😂Är gräsänka t.om söndag, uppskattar att ha egentid lite då och då. Senare ska jag fixa på vår uteplats och göra lite fint där. Vi har precis fått ett nytt, stort trädäck där vilket känns toppen!

/Christina

[Andeljus]
8/2/19, 4:08 PM
#10

God Eftermiddag 👋

Härlig bild på er Soligajag 🌺

Ursöt valp Lona 🐶 känner igen det där dom är mjuka att klappa och gosa med men sylvassa tänder och klor vilket jag får erfara med min kattunge som kom för snart två veckor sedan. Dom är för underbara för allt är bara lek och bus i deras värld  🐱

Önskar er en fin Fredag och en härlig helg 🙂

flocken
8/2/19, 7:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Vi hälsade på valpen idag. 6 v idag. Nästa gång hämtar vi honom

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
8/2/19, 7:25 PM
#12

Åhh så söt! Vad är det för ras?

flocken
8/2/19, 7:32 PM
#13

Han är en border collie /aussie. Pappa är bc o mamma bc/aussie Så kommer bli en aktiv kille.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Maria
8/2/19, 8:33 PM
#14

Så söt liten vovve

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/2/19, 10:35 PM
#15

#13 Låter som en härlig kille. Behöver massa aktivitet men det går han säkerligen hos er.

Lona
8/2/19, 10:45 PM
#16

#11, Vilken sötnos! All lycka till er, ni förtjänar att ha lite flyt nu! ❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

flocken
8/3/19, 5:53 AM
#17

#15 jag har hunddagis så är ute flera timmar /dag. Privat är vi ute mkt. Både med båt, fyrhjuling o utflykter. Hoppas komma igång mer med löpningen igen. Så vi tror denna "ras" kommer passa oss perfekt. Även att han är för liten i början att hänga på oss. #11 ja nu behöver vi något att se framemot.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
8/3/19, 7:25 AM
#18

#17  Vilken sötis 🙂 Förstår att ni tycker att det är skoj allihopa , och det är detta ni behöver allihopa. 

#9 Tackar ! Min mamma gick bort  augusti 2016 ,  så det är ett tag sen , snart 3 år , Jobbigt för hon va min "värld" ❤️ Älskade mamma.  Klarar knappt av att prata om henne . Blir så ledsen . 😕 Undrar hur länge man har dessa känslor .  

#10 Tackar .

HH 🙂

Maria
8/3/19, 7:35 AM
#19

#11 Käre nån vilken liten sötnos🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: