17 Dagens Hälsning

Godmorgon torsdag 1 augusti

2019-08-01 05:30 #0 av: Maria

Tänk att det redan är augusti. Jösses vad tiden går fort.

Sensommaren är den allra bästa tycker jagGlad

Jag och lille barnbarnet gick upp klockan 5. Det är mulet och 14 grader ute.

/Maria

Anmäl
2019-08-01 07:29 #1 av: JMW

Ja himmel vad fort det går. Augusti, lite deppigt kan jag tycka. Vad hände, det var ju nyss maj. Mulet idag och än så länge bara 14 grader.

Idag firar vi, det var exakt 20 år sedan vi stack nyckeln i dörren för första gången. Otroligt vad tiden gått.

Anmäl
2019-08-01 07:41 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Nu hoppas jag på en varm och solig augusti.

Hörde j igår att människan är gjord för att leve i 28 gradig värme.Det låt skönt tycker jag.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-08-01 10:34 #3 av: flocken

Idag har vi bröllopsdag. 4 år som gifta o snart 15 år tillsammans.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-08-01 10:47 #4 av: Maria

#3 Så fintHjärta

/Maria

Anmäl
2019-08-01 20:36 #5 av: Mooniq

Go kväll. Började dagen med ett tidigt arbetspass i Strömstad och när det var klart så åkte jag till Hovenäset/Kungshamn och spikade upp foton inför helgens visning. Riktigt kul med akvarell, foto och oljemålningar. Så nu håller vi tummarna för att folk hittar dit. Idag medans vi spikade så kom 2 nyfikna och kollade - det var riktigt kul med spontanbesök - vad gör ni? tar ni ner tavlorna men jag har ju inte sett dem.. Nä, vi sätter upp Skrattar

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-08-01 20:50 #6 av: Maria

#5 Så roligtGlad

/Maria

Anmäl
2019-08-01 22:42 #7 av: Tarotstollan

#5. Jag läste "spikade upp foten inför helgens visning" och jag tänkte  vad har hon nu råkat ut för...Skrattar
Vilken tur att det var foton och inte foten!Tummen upp
Hoppas att det blir en lyckad visning!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-08-02 06:34 #8 av: Soligajag1

#5 Verkligen kul för dig! Lycka till ! 😀❤️👍

HH Glad 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.