Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 554 ggr
Maria
2019-07-30 07:41

Godmorgon tisdag 30 juli

Godmorgon på er från ett aningen gråare Göteborg. Det kom några droppar ute alldeles nyss men det är 22 grader ute.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
JMW
2019-07-30 07:48
#1

Morrn! Snacka om att det svänger. Idag är det mulet och bara 15 grader. Det blåser också lite så det känns kallt ute. Ganska skönt ändå med en dag där man kan andas.

[Andeljus]
2019-07-30 08:03
#2

God Morgon !

10 grader bjöds det på när jag gick upp i morse men nu är det 15. Skönt att värmeböljan är över för den här gången.

Ha en fin dag 🙂

Tarotstollan
2019-07-30 08:07
#3

Molnigt och 22 grader här och jag väntar på åskan som de lovat.👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Soligajag1
2019-07-30 08:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Morn morn , + 11 här och det regnar ! Blir en regn dag idag ! Helt ok för mig! Det behövs!! 😀👍❤️ Njut av Tisdagen och regnet ! 😀

HH 🙂

Fridaaaa
2019-07-30 08:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon!

Här regnar det. Vi skulle till marknad idag, men får se hur det blir med det
Skulle ha grillat med ikväll men återstår att se. 

Bilden är från Tosia i Ronneby :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MonicaLagerquist
2019-07-30 08:19
#6

God morgonet och bara tretton grader. BLÄ Vill ha varmt och sol.

Idag får bli en hemmajobbardag. Massor att fixa.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Maria
2019-07-30 08:29
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Nu har jag plockat fram lite leksaker till barnbarnet haha. Bänken skulle vi slänga men han älskar att stå vid den och rita eller leka med små bilar så vi får väl avvakta med loppisen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
2019-07-30 13:20
#8

SÅ skönt ute! Svalt, regn i luften och blåser lite lagom. Äntligen kan man andas och röra sig igen! (Valpen däremot undrar varför det är så rysligt kallt och blött ute, han blir dessutom som en svamp så fort han blir blöt.) Har varit på Vårdcentralen idag och äntligen så har jag träffat en bra läkare. Att det ska vara så svårt att få några enkla prover tagna - den här läkaren tyckte att det var en självklarhet och skickade mig inte vidare som alla andra mottagningar som bara bollat runt mig. Hoppas nu att det går att göra något åt!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Maria
2019-07-30 13:26
#9

#8 Så skönt att någon lyssnade på dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Lona
2019-07-30 13:41
#10

#9, Ja, verkligen! Det är egentligen inget allvarligt, förmodligen bara mina hormoner som börjar balla ur inför klimakteriet. Men jag mår något fruktansvärt dåligt psykiskt av det, vi snackar inte lite "deppighet" utan svår ångest och suicidtankar. Vårdcentralen, psyk och gyn har skickat runt mig utan att ens ta prover för att kolla hur det ligger till. Jag har varit helt desperat, nästa steg var att gå till en läkare jag fått tips om som "skriver ut allt" och be om hormontabletter. Kan han skriva ut narkotikaklassade preparat utan skrupler så kan han väl skriva ut lite östrogen, typ.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: