17 Dagens Hälsning

Godmorgon tisdag 30 juli

2019-07-30 07:41 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett aningen gråare Göteborg. Det kom några droppar ute alldeles nyss men det är 22 grader ute.

/Maria

Anmäl
2019-07-30 07:48 #1 av: JMW

Morrn! Snacka om att det svänger. Idag är det mulet och bara 15 grader. Det blåser också lite så det känns kallt ute. Ganska skönt ändå med en dag där man kan andas.

Anmäl
2019-07-30 08:03 #2 av: [Andeljus]

God Morgon !

10 grader bjöds det på när jag gick upp i morse men nu är det 15. Skönt att värmeböljan är över för den här gången.

Ha en fin dag Glad

Det finns en sak som jag riktigt hatar och det är avundsjukan, det finns dom som säger att alla bär på avund = falskt jag gör det inte så sluta gör det du också och gläds åt andras lycka och var nöjd med din egen lott för just din lott är fantastisk Hjärta

Anmäl
2019-07-30 08:07 #3 av: Tarotstollan

Molnigt och 22 grader här och jag väntar på åskan som de lovat.Tummen upp

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2019-07-30 08:11 #4 av: Soligajag1

Morn morn ,
+ 11 här och det regnar !
Blir en regn dag idag !
Helt ok för mig! Det behövs!! 😀👍❤️
Njut av Tisdagen och regnet ! 😀

HH Glad 

Anmäl
2019-07-30 08:15 #5 av: Fridaaaa

God morgon!

Här regnar det. Vi skulle till marknad idag, men får se hur det blir med det
Skulle ha grillat med ikväll men återstår att se. 

Bilden är från Tosia i Ronneby :)

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2019-07-30 08:19 #6 av: MonicaLagerquist

God morgonet och bara tretton grader. BLÄ Vill ha varmt och sol.

Idag får bli en hemmajobbardag. Massor att fixa.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-30 08:29 #7 av: Maria

Nu har jag plockat fram lite leksaker till barnbarnet haha.
Bänken skulle vi slänga men han älskar att stå vid den och rita eller leka med små bilar så vi får väl avvakta med loppisen.

/Maria

Anmäl
2019-07-30 13:20 #8 av: Lona

SÅ skönt ute! Svalt, regn i luften och blåser lite lagom. Äntligen kan man andas och röra sig igen! (Valpen däremot undrar varför det är så rysligt kallt och blött ute, han blir dessutom som en svamp så fort han blir blöt.)
Har varit på Vårdcentralen idag och äntligen så har jag träffat en bra läkare. Att det ska vara så svårt att få några enkla prover tagna - den här läkaren tyckte att det var en självklarhet och skickade mig inte vidare som alla andra mottagningar som bara bollat runt mig. Hoppas nu att det går att göra något åt!

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2019-07-30 13:26 #9 av: Maria

#8 Så skönt att någon lyssnade på dig.

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.