Annons:
Läst 446 ggr
[Andeljus]
7/29/19, 5:46 PM

Walter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Som ni vet kom en liten kattunge in i mitt liv för en vecka sedan och allt har gått så fantastiskt bra och mina tre gamla katter accepterade honom från första stund men som alltid när en liten flyttar in ska det fräsas lite för det hör liksom till 😃 men här har det knappt frästs något alls och jag är så imponerad för tänk så fina djuren är och ser att ett litet barn har slagit följe med den äldre flocken.

Lite har det så klart låtit men inte mycket tvärtom dom tog Walter till sitt hjärta direkt 😎

Han är helt fantastisk och en pratkvarn som både kurrar och pratar så fort man ser på honom och det är en sån fin vacker kärlek mellan dom gamla katterna och  Walter så  jag finner faktiskt inga ord 😍

Idag skrev jag till damen som jag köpte Walter av hur det har gått och det var en vecka sedan igår som jag hämtade honom och  det här var en dam som verkligen gjorde allt rätt vid försäljning av katt fast han inte är en raskatt.

Hon såg till att han blev vaccinerad, hälsoundersökning och avmaskning och sånt gör mig så glad för man ser mer och mer hur människan kämpar för att försäljning av djur ska gå rätt till och den här damen gjorde precis allt rätt 👍

Nu återstår för mig att avmaska honom eftersom hans mor är utekatt och Walter blir innekatt för vi har en så hårt trafikerad gata utanför så han eller dom andra skulle inte ha en chans och många katter hamnar tragiskt  nog i vägbanan här utanför,en av mina för många år sedan gick den döden till mötes så därför är dom innekatter men med möjligheten att vara ute i inhägnad  och jag  bor i stort hus på 300 kvadrat så utrymme har dom och möjligheter att vara ute om än inhägnat för katt behöver få röra sig så fritt som möjligt men inte på bekostnad av sin egen säkerhet med en hårt trafikerad väg som vi har här för det lidandet vill jag inte orsaka dom som min Madicken fick gå igenom för det var hemskt att se hur hon led och sen inte klarade sig 😢

Här kommer några bilder på Walter, har många fler men skickar dom som jag skickade till henne som jag köpte katten av och han mår så prima och trivs vilket känns helt underbart och tänk som man förälskar sig i sina djur för det är som om Walter alltid skulle ha vart här och vi älskar honom mer än allt annat jag och mina gammelkatter 😍🐱😍

Annons:
Maria
7/29/19, 5:57 PM
#1

Meeen så söt. Det ska bli roligt att följa Walter. Fint namn han fått😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Andeljus]
7/29/19, 6:03 PM
#2

Tack, ja visst är han för go och det är  alla djur och vi bara älskar dom över allt annat ❤️

Hur är det med Greta ? tycker det var så fantastiskt fint det ni gjorde för henne ❤️ och vilket fint liv hon fick 👍

MonicaLagerquist
7/29/19, 6:06 PM
#3

Vilken lite sötnöt.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/29/19, 6:12 PM
#4

Med Greta är det bara bra. Hon är en charmig liten dam.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Andeljus]
7/29/19, 6:32 PM
#5

#3 Tack visst är han ❤️

#4 Helt underbart att höra ❤️

Carmarino
7/29/19, 8:01 PM
#6

Vilket litet charmtroll. Förstår att dina andra katter föll pladask. 😍


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
[[eskils_]]
7/29/19, 9:53 PM
#7

#0 Men oh vilken liten söt gullpojke! Roligt att det går bra med kattflocken!

Du skriver "Som ni vet kom en liten kattunge in i mitt liv för en vecka sedan". Har du skrivit det här i den här sajten eller någon annanstans? Måste jag ha missat… 🤔

[Andeljus]
7/30/19, 5:32 AM
#8

#6 Det är det vi gör både människor och djur faller pladask och har inte en chans mot förälskelsen 😃

#7 Har nämnt honom i en god morgon tråd någonstans under veckan som gått och det är kanonroligt att det går så bra med dom andra katterna. Natten har vart full av bus och flyganfall på tår och händer under täcket och man blir så full i skratt för dom hittar på nåt hela tiden 😃

Kommer på Noah som är 8 år att han vill vara kattunge igen för han gör lika som Walter  och beter sig som han vore liten . Helt underbart roligt att se 😂

Upp till toppen
Annons: