17 Dagens Hälsning

Godmorgon måndag 29 juli

2019-07-29 07:40 #0 av: Maria

Godmorgon på er från ett varmt Göteborg med 33 grader.

Hoppas ni får en härlig måndag.

/Maria

Anmäl
2019-07-29 08:25 #1 av: Mooniq

Mårning. Cyklat min runda och nu lite kaffe. Sen lite matlagning och kl halv två är det dags att axla arbetet igen efter 4 veckor ledigt. Redan varmt här oxå. Igår kom  lite åskskurar och det var riktigt skönt. Barnen i grannhuset var ute o sprang runt i störtregnet - riktigt roligt

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-07-29 09:09 #2 av: Soligajag1

God morgon ! 

Här är det 21 grader och mest moln. Dem har lovat regn imorgon och några dagar framöver här . Jag sörjer inte över det ! 

Jag ska ta en promenix till city och gå och strosa bara för att jag kan!! 

Inget planerat ännu. GladTummen upp Härliga sköna Måndag!! Glad

#1  Så härligt för barnen och att titta på detta , se deras njutningsfulla anleten!! Gapskrattar

HH Glad 

Anmäl
2019-07-29 09:09 #3 av: [Andeljus]

God förmiddag  Glad

Bara 20 grader här och svalt i luften,ingen åska men regn mot i morgon så nu har värmen gett sig för den här gången men det brassar nog på om ett tag  igen kan jag tro Sol

#1 Kan tro barnen hade roligt och regn är så fantastiskt härligt att röra sig i Regnbåge

Ha en fin dag Sol

Det finns en sak som jag riktigt hatar och det är avundsjukan, det finns dom som säger att alla bär på avund = falskt jag gör det inte så sluta gör det du också och gläds åt andras lycka och var nöjd med din egen lott för just din lott är fantastisk Hjärta

Anmäl
2019-07-29 09:15 #4 av: MonicaLagerquist

God morgon Klev upp tidigt idag och har varit ute på en långpromenad med hunden innan det blir allt för varmt.

Vi har inte bestämt om vi ska ut på sjön eller inte. Vädret är lite osäkert.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-29 10:01 #5 av: JMW

Sista varma dagen. Just nu 24 grader och lite kvalmigt. De har lovat uppåt 30 idag. Jag sitter stilla och jobbar.

Anmäl
2019-07-29 10:42 #6 av: MonicaLagerquist

Det blir sjön. Det gäller att passa på.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-29 22:28 #7 av: aggeelin

God kväll!
Utflykt till Nora idag.
Kallare ikväll

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.