Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 502 ggr
Maria
7/27/19, 7:18 AM

Godmorgon lördag 27 juli

Godmorgon på er denna soliga varma lördag😃

Vi har 22 grader och det blir säkert lika varmt idag som igår.

Ha en härlig lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
7/27/19, 7:26 AM
#1

Godmorgon ! 

Ja, , samma här , varmt , 19 + . Jag är ledig och ska njuta av dagen och solen ☀️ med vatten flaska och självklart sitta i skuggan i omgångar ! 

Ha en fin dag alla !! 🙂🌺

Mina älskade kissar mår gott !! 🐱🌺

HH 🙂

Mooniq
7/27/19, 7:29 AM
#2

Mårning. Idag ska jag till Lysekil och vakta på fotoklubbens utställning. denna gången har jag inte ställt ut nåt men den 17 aug så blir det byte av foton och då tror jag att jag har en del att hänga ut. Ska ju visa foton på en utställning i Kungshamn nästa helg - ska bli riktigt roligt 😎

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
7/27/19, 8:16 AM
#3

God morgon

Sol och varmt. Vi måste tyvärr in till stan en sväng. Kylen är tom och hunden har ingen mat.

Får se om vi hinner ut en sväng med båten sen.

Stolt ägare till fem La permer

[Andeljus]
7/27/19, 8:37 AM
#4

God Morgon !

Varmt här också redan så idag blir det stanna hemma och göra ingenting och längta till tisdag när det blir lite svalare 😃

Fina dagen på er 🙂

JMW
7/27/19, 8:39 AM
#5

Morrn! Idag blir det resa till stan för att handla. Ser inte fram emot det då AC:n  i bilen inte funkar. Det får bli KD. 😉

Fridaaaa
7/27/19, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon!
Idag blir det jobb, jobbar hela helgen. Puh varmt att jobba, man kan inte direkt svalka sig på något bra sätt

På måndag åker vi till särbon, ska bli så skönt!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Maria
7/27/19, 8:52 AM
#7

#6 Gullunge❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
7/27/19, 8:54 AM
#8

#7 Full rulle på han och massa bus. Händer så mycket i utveckligen nu så hinner knappt med ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
7/27/19, 9:01 AM
#9

#8 Det är en sådan rolig tid och som du säger så händer så mycket. Vårt lilla barnbarn är två år nu. Fyllde år förra veckan.

Vi ska passa honom två dygn nu i veckan som kommer❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
7/27/19, 9:16 AM
#10

#9 Ja visst är det :) Naw då är det inte långt emellan dem. Han är snart 17 månader.
Roligt! Min mamma har honom mycket nu när jag sommarjobbar, hon njuter :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Åsa S
7/27/19, 9:23 AM
#11

Soligt och varmt här med. Sjön här börjar se ut som rabarbersoppa så vi ska åka till malmön i köping och se om badet där i Mälaren är bättre så förhoppningsvis blir det en dag med bad och lite trevliga böcker

Maria
7/27/19, 3:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Min man fick lite mellanmål. Jag fattar inte att han orkar jobba ute i gassande sol med att byta panel på kåken. Han har alltid varit sådan. Han får riktig energi i värmen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/27/19, 4:29 PM
#13

#12  Ojoj, , Otroligt duktigt av honom !!  

Det ser riktigt gott ut ! 🙂

HH 🙂

Annons:
aggeelin
7/27/19, 8:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

God kväll! Vi är hos bror som är KRAV- odlare!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/27/19, 9:17 PM
#15

#14 Himmel, det ser ut som något utomjordiskt 😁

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: