Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 338 ggr
Maria
7/26/19, 5:59 AM

Godmorgon fredag 26 juli

Godmorgon på er. 

Vilken fredag. Strålande sol och 18 grader. Det kommer nog bli varmt idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[Andeljus]
7/26/19, 6:13 AM
#1

God morgon !

18 här också och 32 utlovat  men på tisdag skulle det vända och bli svalare.

Önskar er en fin dag 🙂

Maria
7/26/19, 6:33 AM
#2

Jag älskar värme. 

Det blir såklart varmt om nätterna men då kan man ha fläkt😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/26/19, 7:13 AM
#3

Godmorgon 🙂 

Jisses vilken värme , 22 + redan . Det är nästan som förra året då det va varmt i flera månader . Puh. . 🙂🥵  Jag klagar inte , för jag älskar värmen , sätter mig i skuggan så jag inte svimmar 😉 Dricker mycket vatten , med citron i .  

# 2 Fläkten hade jag på igår kväll.  Skönt ! 🙂

Önskar alla en fin dag ! ☀️

HH 🙂

MonicaLagerquist
7/26/19, 7:51 AM
#4

God morgon

Sol och varmt idag också. Så vi lämnar land och ger oss ut på Mälaren.

+ 22 nu på morgonen.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/26/19, 7:52 AM
#5

#4 Härligt att vara på sjön.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
7/26/19, 7:55 AM
#6

#5 Ja jag är så glad över vår båt 😃

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
JMW
7/26/19, 8:40 AM
#7

Morrn! Är lite trött idag. Kom sent i säng och var uppe relativt tidigt. Vi var på Diggiloo igår kväll. Så himla bra! Det var första gången för mig och jag kommer definitivt att gå igen. Bara att hoppas de kommer hit igen. Det var varmt och svettigt så strax innan midnatt stod jag i duschen. Annars hade jag inte kunnat sova.

Just nu 23 grader så det lär ju bli varmt idag igen. Gräset får vänta.

Fransu
7/26/19, 9:28 AM
#8

God förmiddag! 10.25 är klockan i Finland.

Här är det också värmebölja. Igår hade vi närmare 30 grader. Imorgon ska det temperaturen stiga över 30 strecket.

Jag är ledig fram till tisdag. Underbart! Jag har ju ingen semester i år. Så nu ska jag njuta av några lediga dagar.

Snart kommer mina föräldrar och hämtar mig, vi ska iväg och äta glass på torget här i Idensalmi. Ska även passa på att hämta ut lite mediciner på apoteket.

Ha en fin fredag allihop! ☀️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Mooniq
7/26/19, 10:00 AM
#9

Mårning. Idag blev det en kort cykeltur. Jag orkade inte pga värmen och fuktigheten i luften. Det blir en strålande dag. tokvarmt. Solsken. Blå himmel. Jag ska åka iväg o handla lite o sen göra egen glass och sen… ska jag nog sitta i skuggan eller dra för gardinerna o kicka igång ac'n. Jag trivs inte alls när det blir så här varmt. Ett par dagar till och sen är det normalsvensksommar igen. 😎☀️😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: