Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 449 ggr
Maria
2019-07-25 06:46

Godmorgon torsdag 25 juli

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg. Det verkar som hela Sverige har fint väder. 18 grader har vi redan i skuggan.

Ha en härlig dag alla🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-07-25 07:14
#1

Godmorgon ! 🙂 

Jisses , 22 grader redan och varmare blir det , , upp till 30-32 . . 🤪 så galet . Jag ska traska iväg till mitt extra jobb . ska baka en kaka i värmen! 

Ha en fin Torsdag alla ! 🙂

HH 🙂

Maria
2019-07-25 07:34
#2

Kopierar in Soligajags bild och text. Vi skrev morgontråd samtidigt😃

Va bara tvungen och lägga in en rolig sommarbild på min syster och svägerska . Underbara människor ! SkrattarGlad 

Vi hade så roligt denna dag vi tjejer . Vi åt och busade . En sådan kväll måste alla ha och njuta !! Släppa loss! Skrattar

Dela med er av en rolig dag ni haft . Bild tack! 

Soligajag1  

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2019-07-25 07:55
#3

Mårning. Cyklat min runda. Blå himmel & solsken. Det kommer att bli varmt idag. Lite småpyssel hemma och sen en fikasväng till mina bröder. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-07-25 07:56
#4

God morgon

Vi ska passa på och ta vara på solen och segla även idag.

Önskar er alla andra en skön och varm dag.

Stolt ägare till fem La permer

flocken
2019-07-25 08:22
#5

Ska strax bege mig ut o gå. Ensam, utan hund. Igår somnade dexter in. Skönt att få bekräftat att vårt beslut var det rätta. Men inte lättare för det..

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2019-07-25 09:16
#6

Vi ska besöka Liseberg idag. Det är flera år sedan sist. Då blev jag alldeles snurrig i kolan så vi får se hur det går denna gången.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2019-07-25 18:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jag har sovit i soffan efter Lisebergsbesöket.😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2019-07-25 18:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Riktigt sommarväder

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-07-25 19:18
#9

#5 När våra två första hundar avlivades samma dag tog det lång tid innan jag kom igång med att ta promenader. Faktiskt flera år. Hoppas att er nya valp ska kunna trösta er lite. Min man ville inte ha någon ny hund så vi var hundutan i nio år.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
2019-07-25 19:30
#10

#5 Missade ditt inlägg. Vet hur det känns och det är så ledsamt😥

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2019-07-25 23:55
#11

Hemma efter en fantastisk kväll med Diggiloo. Har aldrig varit på det tidigare men fick nu mersmak. Så mycket bra musik och underhållning.

Upp till toppen
Annons: