17 Dagens Hälsning

Godmorgon måndag 22 juli

2019-07-22 07:34 #0 av: Maria

Godmorgon på er.

Idag har semestern börjat på riktigt. Två veckor är det jag har.

/Maria

Anmäl
2019-07-22 08:19 #1 av: flocken

Vårat liv är helt kaotiskt just nu.
Dexters skada går inte att göra något åt. Han får somna in nu i veckan.
Vi bokade en valp i onsdags. Fick samtal igår att han dött under natten. Men blev erbjudna den sista hanen. Så vi får ändå hem en bebis.
Tog samtalet med barnen att dexter kommer lämna oss.
Så just nu går vi v som i vakuum.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-07-22 08:31 #2 av: JMW

#1 Jag känner med er. Vet precis hur det känns. Hoppas den lille kan lätta lite på det tunga. 

Anmäl
2019-07-22 08:33 #3 av: MonicaLagerquist

God morgon

Ha de senaste nätterna sovit lite kass. Vaknat mitt i natten och sen inte kunnat somna om .I  natt vaknade jag redan vid två tiden. Lyckades  slumra lite vid sju tiden men känner mig yr och lite konstig i skallen.

Men sängkläderna går i maskin och planen är att ägna denna regniga måndag ska ägnas till att städa sovrummet.

Maria-Härligt med semester.

#1 Beklagar Dexter .Men vilken otur. .Skönt att ni trots alt har en valp att se fram emot.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-22 08:40 #4 av: Soligajag1

Godmorgon !
Ledig idag , skönt !
Slappardag med film o bok! 😀

#0 Så skönt för dig Maria ! Trevlig semester !

# 1 Åhh , så tråkigt ! Hoppas valpen gör att barnen och ni mår bättre , sen. 😀❤️ Lycka till!

HH Glad 

Anmäl
2019-07-22 10:03 #5 av: Maria

Så ledsamt med DexterLedsen

/Maria

Anmäl
2019-07-22 10:58 #6 av: eskils

Så tråkigt med Dexter, vet hur det känns. Ledsen

Anmäl
2019-07-22 11:56 #7 av: flocken

Blev en tur till havet idag. Även att han inte får. Vi vill inte att det andra benet oxå ger upp. Men han älskar havet.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2019-07-22 11:57 #8 av: flocken

Här är valpen sigge.

Anmäl
2019-07-22 12:01 #9 av: eskils

#7 Fin bild!

#8 Söt Sigge! Vad dog Sigges bror av (om jag fattat rätt)?

Anmäl
2019-07-22 12:09 #10 av: JMW

Dexter Hjärta

#8 Åhhh så söt. 

Anmäl
2019-07-22 12:15 #11 av: Soligajag1

#7  Underbar bild på Dexter . 

#8  Så söt Sigge är ! Hjärta

HH Glad 

Anmäl
2019-07-22 14:23 #12 av: flocken

#9 de vet inte. Han var väldigt liten, lite sen i växten. Kvällen innan åt han o busade som vanligt. På morgonen var han borta. Om det var något fel på honom? Någon lade sig vpå honom? Ingen vet. Tragiskt som tusan. Men skönt ändå att de hade denna parvel kvar.

Anmäl
2019-07-22 14:33 #13 av: eskils

#12 Måste kanske ha varit något fel på den lille, så det var naturens gång. Men jag vet inte mycket om hundar.

Sigge verkar pigg och rask i alla fall. Glad

Anmäl
2019-07-22 14:57 #14 av: Mooniq

Midda! Har haft bilen på service idag och passade på att gå en promenad och stråla samman med en kompis och äta lunch. Hämtat bilen och kommit hem, himlen är grå så jag ska vänta en stund innan jag cyklar iväg. 

Mycket tråkigt att läsa om att Dexter måste lämna oss, välkommet med ny valp att fokusera på och mildra sorgen. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-07-22 16:10 #15 av: [Andeljus]

God Eftermiddag Glad

#12 Vad tragiskt med Dexter och det är alltid så tufft och tungt när djuren måste lämna oss Gråter en underbart fin hund men hoppas att valpen kan skingra tankarna lite hos er även om sorgen alltid är så tung och svår Hjärta Sänder all styrka till er Hjärta

Det finns en sak som jag riktigt hatar och det är avundsjukan, det finns dom som säger att alla bär på avund = falskt jag gör det inte så sluta gör det du också och gläds åt andras lycka och var nöjd med din egen lott för just din lott är fantastisk Hjärta

Anmäl
2019-07-22 21:18 #16 av: Tarotstollan

#1. Åh flocken! Så fruktansvärt ledsamt alltihopa.StorgråterKramas

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.