Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 505 ggr
Maria
2019-07-22 07:34

Godmorgon måndag 22 juli

Godmorgon på er.

Idag har semestern börjat på riktigt. Två veckor är det jag har.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2019-07-22 08:19
#1

Vårat liv är helt kaotiskt just nu. Dexters skada går inte att göra något åt. Han får somna in nu i veckan. Vi bokade en valp i onsdags. Fick samtal igår att han dött under natten. Men blev erbjudna den sista hanen. Så vi får ändå hem en bebis. Tog samtalet med barnen att dexter kommer lämna oss. Så just nu går vi v som i vakuum.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2019-07-22 08:31
#2

#1 Jag känner med er. Vet precis hur det känns. Hoppas den lille kan lätta lite på det tunga.

MonicaLagerquist
2019-07-22 08:33
#3

God morgon

Ha de senaste nätterna sovit lite kass. Vaknat mitt i natten och sen inte kunnat somna om .I  natt vaknade jag redan vid två tiden. Lyckades  slumra lite vid sju tiden men känner mig yr och lite konstig i skallen.

Men sängkläderna går i maskin och planen är att ägna denna regniga måndag ska ägnas till att städa sovrummet.

Maria-Härligt med semester.

#1 Beklagar Dexter .Men vilken otur. .Skönt att ni trots alt har en valp att se fram emot.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
2019-07-22 08:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon ! Ledig idag , skönt ! Slappardag med film o bok! 😀 #0 Så skönt för dig Maria ! Trevlig semester ! # 1 Åhh , så tråkigt ! Hoppas valpen gör att barnen och ni mår bättre , sen. 😀❤️ Lycka till!

HH 🙂

Maria
2019-07-22 10:03
#5

Så ledsamt med Dexter😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[[eskils_]]
2019-07-22 10:58
#6

Så tråkigt med Dexter, vet hur det känns. 😕

Annons:
flocken
2019-07-22 11:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Blev en tur till havet idag. Även att han inte får. Vi vill inte att det andra benet oxå ger upp. Men han älskar havet.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
2019-07-22 11:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#8

Här är valpen sigge.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[[eskils_]]
2019-07-22 12:01
#9

#7 Fin bild!

#8 Söt Sigge! Vad dog Sigges bror av (om jag fattat rätt)?

JMW
2019-07-22 12:09
#10

Dexter ❤️

#8 Åhhh så söt.

Soligajag1
2019-07-22 12:15
#11

#7  Underbar bild på Dexter . 

#8  Så söt Sigge är ! ❤️

HH 🙂

flocken
2019-07-22 14:23
#12

#9 de vet inte. Han var väldigt liten, lite sen i växten. Kvällen innan åt han o busade som vanligt. På morgonen var han borta. Om det var något fel på honom? Någon lade sig vpå honom? Ingen vet. Tragiskt som tusan. Men skönt ändå att de hade denna parvel kvar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[[eskils_]]
2019-07-22 14:33
#13

#12 Måste kanske ha varit något fel på den lille, så det var naturens gång. Men jag vet inte mycket om hundar.

Sigge verkar pigg och rask i alla fall. 🙂

Annons:
Mooniq
2019-07-22 14:57
#14

Midda! Har haft bilen på service idag och passade på att gå en promenad och stråla samman med en kompis och äta lunch. Hämtat bilen och kommit hem, himlen är grå så jag ska vänta en stund innan jag cyklar iväg. 

Mycket tråkigt att läsa om att Dexter måste lämna oss, välkommet med ny valp att fokusera på och mildra sorgen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Andeljus]
2019-07-22 16:10
#15

God Eftermiddag 🙂

#12 Vad tragiskt med Dexter och det är alltid så tufft och tungt när djuren måste lämna oss 😢 en underbart fin hund men hoppas att valpen kan skingra tankarna lite hos er även om sorgen alltid är så tung och svår ❤️ Sänder all styrka till er ❤️

Tarotstollan
2019-07-22 21:18
#16

#1. Åh flocken! Så fruktansvärt ledsamt alltihopa.😭🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
2019-07-22 21:25
#17

#16 ja verkligen. Vem trodde när semestern började att jag skulle få säga adjö till min älskling 3 v senare? Men leva utan friska bakben är svårt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: