Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 486 ggr
tlover
7/19/19, 8:55 PM

Har så tråkigt

Jag har super tråkigt just nu, jag bor hos min moster pga jobb/flytt just nu men hon är iväg på semester och jag är dessutom sjuk och skadad så jag kan inte träna, vilket är det jag gjort för skojs skull innan. Jag har inte heller ork att stå och laga mat (nummer två i listan på vad jag gjort) så nu börjar jag bli så less på att se på Netflix. Några idéer? Det får inte kräva för mycket hjärna eller energi

l'm back

Annons:
kattöga
7/19/19, 9:05 PM
#1

Streama tv-program på andra kanaler
Börja leka på den bok du har planerat i bakgrunden (jag tror du har något om téer eller annat som lurar i bakryggen). Varför inte utnyttja den "långsamma tiden" till just det? 
Lek fram din dröm i tex och/erller bildt = Brainstorming utan restriktioner, go fo it, helt utan begränsningar.
Gör ögongymnastik, qigongövningar, softa rörelser, för att få igång kroppen.
Fotografera det du råkar se och tycker är intressant - det kan vara vad som helst, myror, växter, trästrukturer, sten, vadsomhelst.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

MonicaLagerquist
7/20/19, 6:44 AM
#2

Hoppas att du får en bättre dag idag. 🌺

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/20/19, 6:57 AM
#3

Hoppas på snar bättring.

Det finns mängder med appar att spela, måla, klura osv. Kanske du hittar någon rolig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/20/19, 7:26 AM
#4

Krya på dig! 🙂 

Förstår att du tycker att det är tråkigt .  Jag Älskar att lösa korsord , ett tips till dig , , eller sudoku ,  sedan olika spelsidor ( vilket jag inte utnyttjar)  men kul om du vill ha något att göra .

HH 🙂

kamera0710
7/20/19, 2:47 PM
#5

Ljudböcker kanske kan vara något!?

Huygens
7/20/19, 5:34 PM
#6

Jag skulle leta efter något videoklipp på ett område jag inget vet och se om det är intressant. Ofta märker man inom 3 minuter om det är något att lyssna på. Jag letar ibland efter roliga områden i arkeologi som jag inte sett förut. Någonting som vidgar ens vyer.

Annons:
Upp till toppen
Annons: