Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 550 ggr
Soligajag1
2019-07-18 06:19

Godmorgon torsdag 18 Juli

Godmorgon !  

Här är det 13 + och solen skiner , , äntligen funkar iFokus . Har haft en dag eller 2 till o med utan att det funkar! 😈  

Har lyssnat på bok istället och promenerat , vilat . varit till Biblan och träffat kompisarna , min bästa vän sa : Men Hille , nu har du jobbat för mycket , igen. . 🙂 va rädd om dig .  

Jadu , bad den ansvarige på jobbet och sätta in en tjej till lunchen idag , så jag får hjälp nån timme för i Tisdags va det rena kaoset. 🤪 

Snart ska jag cykla iväg. ha en fin dag alla !  🙂☀️

HH 🙂

Annons:
Maria
2019-07-18 08:29
#1

Godmorgon.

Jag märkte inte förrän på eftermiddagen igår att det var lite struligt här inne men skönt att ordningen är återställd🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
2019-07-18 08:39
#2

God morgon

Vi har det mulet och regnet hänger i luften. Jag ska ut med hunden en sväng och sen ska vi in och göra Uppsala,

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
2019-07-18 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mårning. Hemma från min cykelsväng, ska besiktiga bilen idag och hoppas jag slipper åka direkt till verkstan efter 🙂 I övrigt inga måsten.

Har blivit tillfrågad att hänga ut kort på en akvarell/olje/foto-utställning - känns riktigt kul och ska välja några färg och svartvita idag o skicka iväg för framkallning.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
2019-07-18 10:49
#4

God förmiddag!

Åkte tidigt in till stan och handlade. Nu hemma igen och jag ska svida om för gräsklippning. Linne och shorts på.
En underbar dag! Solen skiner och termometern visar på 22 grader.

[[eskils_]]
2019-07-18 11:24
#5

#3 Vilken härlig högsommarbild, vilka färger! 👍

aggeelin
2019-07-18 11:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Soligajag1
2019-07-18 16:50
#7

Gokväller , , eller mot kvällen , kom hem från jobbet nyss. lugnare idag , så skönt , kunde ta en kaffe utomhus 🙂 

Nu blir det matlagning + kaffe  . 

#3 Håller med , en underbar sommarbild . 👍

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: