17 Dagens Hälsning

Godmorgon torsdag 18 Juli

2019-07-18 06:19 #0 av: Soligajag1

Godmorgon !  

Här är det 13 + och solen skiner , , äntligen funkar Ifokus . Har haft en dag eller 2 till o med utan att det funkar! Djävlas  

Har lyssnat på bok istället och promenerat , vilat . varit till Biblan och träffat kompisarna , min bästa vän sa : Men Hille , nu har du jobbat för mycket , igen. . Glad va rädd om dig .  

Jadu , bad den ansvarige på jobbet och sätta in en tjej till lunchen idag , så jag får hjälp nån timme för i Tisdags va det rena kaoset. Galen 

Snart ska jag cykla iväg. ha en fin dag alla !  GladSol 

HH Glad 

Anmäl
2019-07-18 08:29 #1 av: Maria

Godmorgon.

Jag märkte inte förrän på eftermiddagen igår att det var lite struligt här inne men skönt att ordningen är återställdGlad

/Maria

Anmäl
2019-07-18 08:39 #2 av: MonicaLagerquist

God morgon

Vi har det mulet och regnet hänger i luften. Jag ska ut med hunden en sväng och sen ska vi in och göra Uppsala,

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-07-18 08:46 #3 av: Mooniq

Mårning. Hemma från min cykelsväng, ska besiktiga bilen idag och hoppas jag slipper åka direkt till verkstan efter Glad I övrigt inga måsten.

Har blivit tillfrågad att hänga ut kort på en akvarell/olje/foto-utställning - känns riktigt kul och ska välja några färg och svartvita idag o skicka iväg för framkallning. 

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2019-07-18 10:49 #4 av: JMW

God förmiddag!

Åkte tidigt in till stan och handlade. Nu hemma igen och jag ska svida om för gräsklippning. Linne och shorts på.
En underbar dag! Solen skiner och termometern visar på 22 grader.

Anmäl
2019-07-18 11:24 #5 av: eskils

#3 Vilken härlig högsommarbild, vilka färger! Tummen upp

Anmäl
2019-07-18 11:26 #6 av: aggeelin

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.