Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 368 ggr
Fransu
7/14/19, 6:42 AM

God morgon söndag 14 juli

God morgon!

Idag, än så länge funkar iFokus för mig. Sen jag flyttade till Finland så bråkar sidan med mig emellanåt. Vet inte varför. Samma gäller en del bloggar jag brukar besöka.

Här är det grått ute och runt 10 grader. Vet inte än vad jag ska hitta på denna lediga dag.

Önskar alla en fin söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Maria
7/14/19, 6:44 AM
#1

Godmorgon på er. 

17 grader här hos oss och mulet. Ha en fin dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
7/14/19, 8:02 AM
#2

God morgon

Söndag och soligt väder innebär loppis men jag stannar hemma.Har en hund som vill ut och lite saker att sy.

Ha en skön dag.☀️

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
7/14/19, 8:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Mårning. Helgrå himmel, vindstilla och 16 grader. Perfekt cykelväder och har just kommit hem från dagens runda. Lite mör i lårmusklerna idag så resten av dagen blir lugn. Lite fika m vänner och lite trädgårdspill. 

Här jag bor nu finns ett Plommnträd med mängder av frukt, grenarna hänger tunga.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
7/14/19, 9:04 AM
#4

Godmorgon !  18 + här och solen skiner från en klar himmel , jag tvättar . skönt att få det gjort . 

Sen ut i solen , ☀️handla lite emellanåt.  🙂

ska läsa min bok , lånade den på Biblan i Torsdags , det är ett snabblån, så jag måste läsa ut den på 2 veckor . ska lämnas tillbaka den 25 juli. men det hinner jag , för boken är så spännande!  

#0 Tråkigt att du har det så kallt .  🙂 

HH 🙂

aggeelin
7/14/19, 10:01 AM
#5

Godmorgon! Nu far vi iväg på en liten semester till södra Norge. Vi startar med en övernattning i Oslo. Mycket att fixa med innan vi åkte så vi är senare än vad vi tänkte - ganska vanligt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
7/14/19, 11:48 AM
#6

Vi planerar om och är nu på väg ut för att segla ett par timmar.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
aggeelin
7/14/19, 2:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Snart framme i Oslo

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/14/19, 2:22 PM
#8

#7 Trevlig resa🙂

Jag var i Norge på en spontanresa med mina föräldrar för många år sedan. Vi åkte i södra Norge om jag inte minns fel.

Över Hardangervidda. Glittertrind tror jag ett ställe hette och så hamnade vi vid kusten i Haugesund. Så vackert överallt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
7/14/19, 2:31 PM
#9

#7 aggeelin - har ni sett Vigelandsparken? Maffiga stenskulpturer.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: