Annons:
Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 579 ggr
Soligajag1
7/12/19, 7:25 AM

Godmorgon fredag den 12 Juli

Godmorgon ! 

Solen skiner från en halvklar himmel ! ☀️ 11 grader , ingen blåst. så skönt ! Ska trampa iväg strax på cykeln. 

Önskar er alla en fin Fredag vad ni än ska pyssla med! 

Soligajag1  

( har denna sallad i matlådan )  

HH 🙂

Annons:
MonicaLagerquist
7/12/19, 8:09 AM
#1

God morgon

Sol i Örsundsbro.

Ska straxt ta en sväng med hunden innan det blir allt för varmt.

Inga direkta planer för dagen.

Stolt ägare till fem La permer

flocken
7/12/19, 8:12 AM
#2

Godmorgon Lugnt ännu idag. Blir inga promenader här med dålig hund. Han går bättre o bättre. Har tid till vet på måndag igen. Nu är han nyfiken o uppe så känns säkert bättre.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mooniq
7/12/19, 8:18 AM
#3

Mårning. Blå himmel & solsken i Hamburgsund. Jag väntar på att verkstan ska smsa o säga att de lagat punkan på cykeln så jag får ta en buss o sen cykla hem. Igår hittade jag solida däck - lite spännande, ska läsa mer om dem men tror jag vill ha färgglada däck på min gråblå cykel. 

https://www.smartadack.se/

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Åsa S
7/12/19, 8:47 AM
#4

Soligt och fint med många olika fåglar i trädgården vid sommarstugan, tyvärr hittar de inte så mycket frön det som fanns kvar i mataren tog en hackspettsunge i morse de får nöja sig med ett halvätet äpple. Vi har jobbat hårt i mer än en vecka med att måla huset, röja ett buskage etc. så idag tar vi en paus och tar en utflykt till Örebro.

MonicaLagerquist
7/13/19, 7:36 AM
#5

Vår kompis har solida däck på sin cykel och han är väldigt nöjd.

Stolt ägare till fem La permer

Mooniq
7/13/19, 9:06 AM
#6

#5 MonicaLagerquist - vill du fråga vid tillfälle vilket märke eller var han köpt dem. 

När jag hämtade cykeln igår så nämnde jag solida däck men de på verkstan sa - de kränger av i kurvorna och jag kontrade med att säga att enligt fakta så ska de allt sitta kvar - kan ju vara nya material/gummiblandningar som kommit ut på marknaden som är bättre/sämre. 

Jag vill ha gula eller röda däck.. då syns man ännu bättre.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
MonicaLagerquist
7/13/19, 9:33 AM
#7

Jag ska se om jag kommer ihåg det.Han dyker vanligtvis upp här en gång om dagen.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
7/14/19, 8:11 AM
#8

#6 Han hade köpt dem på XXL men kom inte ihåg vad de hetta.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: