Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 718 ggr
Maria
7/6/19, 6:41 AM

Godmorgon lördag 6 juli

Godmorgon på er. 

Vi har mulet och 13 grader. Idag ska vi till en arbetskamrat till min man och äta skaldjur. Trevligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
7/6/19, 8:25 AM
#1

Läste precis en väderprognos.

"Goda solchanser men en hel del regn" med andra ord en prognos med både hängslen och livrem.😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
7/6/19, 8:36 AM
#2

Mårning. Jag ska åka o se en lägenhet som jag tittade på i torsdags igen och om jag bestämmer mig så flyttar jag i oktober. Jag älskar stället jag bor på nu men det andra stället är närmare till både jobb o kompisar. Sen jag flyttade till Hamburgsund så kör jag nästan 10 mil om dagen och det är mer än vad jag räknade med innan flytten hit. 

Den ev nya lägenheten är stor - en rejäl 4:a med egen bilplats och tillgång till trädgård utan att behöva sköta den, de har byggt en superfin samlingsplats för de boende och där finns även en rök att röka kött/fisk i om man är händig -jag har aldrig gjort det. 5 lägenheter totalt.

Önskar att måndag snart dyker upp så jag eventuellt kan få ett telefonsamtal från jobbet jag varit på intervju hos - går runt som en äggsjuk höna ju 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
7/6/19, 8:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon sköna Lördag ! Idag tänker jag njuta i solen med boken jag började lyssna på igår kväll. Så skönt med denna avkoppling! # 2 Ja , det måste jag hålla med om , det va långt att åka , Hoppas du får jobbet och lägenheten ! Lycka till! 😀👍 Kan tro du är förväntansfull! # 1 Dessa väder prognoser är ’blaha blaha’ , . 😱😆🤪 Ha en mysig Lördag alla ! ☕️😀

HH 🙂

MonicaLagerquist
7/6/19, 8:45 AM
#4

God morgon

Lite seg efter gårdagens firande. Men det lyser en svag sol så förhoppningsvis blir det en fin dag idag. Vatten tunnorna är fulla efter gårdagens regn så växthusen ska vattnas idag.

Stolt ägare till fem La permer

JMW
7/6/19, 8:56 AM
#5

Tog lite sovmorgon idag. Vaknar till en fantastisk dag. Blå himmel och just nu 16 grader, men säg den lycka som varar. Det är lovat regn till em/kväll. Det är bra förstås för mina tunnor är nästan tomma nu. 

#3 Har du lyssnat på Hans-Olov Öberg? Han har skrivit tre böcker som utspelar sig i Västerås. Den första är Djävulens tonsteg. 
Lite roligt för jag känner ju igen mig i miljön.

MonicaLagerquist
7/6/19, 9:09 AM
#6

#5 Tack för tipset. Nu har jag laddat hem alla tre böckerna.😃

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Soligajag1
7/6/19, 9:47 AM
#7

#4 Förstår det , va ni ute eller inne , , för här va det kallt och blåsigt , jag cyklade till stan , då regnade det inte , hade en mysig stan med vänner . På hemvägen hann jag precis in innan regnet kom. 

En stor vattentunna hade farmor utanför lagåŕn kommer jag ihåg, det vattnet som kom i, regnvatten , tvättade jag håret med !! Jisses vad fint håret blev! 👍

HH 🙂

JMW
7/6/19, 11:24 AM
#8

#6 👍

MonicaLagerquist
7/6/19, 12:03 PM
#9

#7 Vi satt på vår inglasade veranda, men vi behövde inte slå på infravärmen men jag hade en filt kring benen.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
7/6/19, 12:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Godmorgon lite sent på dagen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/6/19, 12:31 PM
#11

#10 Haha. Han ser ut att ha svårt att vakna.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
7/6/19, 4:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Vic och jag hittade så fina blommor idag.

Stolt ägare till fem La permer

[PeterTM]
7/6/19, 6:55 PM
#13

Får vi två nationaldagar i år Maria? 😃

Annons:
MonicaLagerquist
7/6/19, 7:01 PM
#14

#13 En liten omstart bara.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
7/6/19, 11:07 PM
#15

#11 han är nog lite nyvaken ;)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/7/19, 7:40 AM
#16

#13 Jag har kollat almanackan och fattade ingenting😇 men det var ju månaden jag skrivit fel😃

Jag ska ändra detta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/7/19, 7:56 AM
#17

#16  Jag måste ha missat det . 😃 Tyckte det stod 6 Juli 🙂 

Jaja, , alla är vi lite "vimsiga" då och då.  😉

HH 🙂

Upp till toppen
Annons: