Annons:
Etikettfritid-och-hobby
Läst 379 ggr
Soligajag1
7/4/19, 5:57 AM

Godmorgon torsdag den 4 Juli

Godmorgon 🙂 9 Grader och sol ☀️ sen tänkte jag , vad sjutton är det ingen som har skrivit något än, , sen kom jag på att klockan bara är 05:54 nu, jag gick upp ca 05 för att fixa bullar , beställning . 

Klart dem ska vara nybakade ! 👍 

Sedan blir det till Biblan vid 10-tiden , , 🙂 babbel och kaffe 😉 Ha en toppenfin Torsdag alla!  🙂

Soligajag1

( Bild från pixabay) 

HH 🙂

Annons:
Mooniq
7/4/19, 6:46 AM
#1

Mårning. Jag har semester utan måsten. Förra veckan sökte jag ett jobb och de ringde och i måndags var jag på intervju, och nu går jag runt som en äggsjuk höna o väntar på - hoppas på - att få ett samtal som säger att jag går vidare till nästa och slutliga intervju. 

Under tiden har jag kollat lite andra boende som ligger närmare och idag ska jag åka o titta på en lägenheten som ligger i en gammal renoverad skola - 5 lägenheter totalt - och det visade sig igår att brorsans tjejs vuxna dotter just flyttat dit, hon smsade och hoppades att jag verkligen gillar lägenheten o flyttar dit - hon skulle bli jätteglad - så idag får vi väl se kl 14 om jag gillar lägenheten så mycket så jag tar den. Om jag inte byter jobb så ligger lägenheten ändå bra till för mitt nuvarande jobb.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
7/4/19, 8:07 AM
#2

God morgon
Har just letat rätt på en bit fryst njurtapp som jag tänkte laga till imorgon när vi firar bröllopsdag. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den men det ger sig väl.
Har en kattbädd och två burskynken som ska sys och broderas men de behöver inte vara klara förens 24/8 så jag vet inte om jag ska sy dem nu eller göra som jag brukar sy dem i sista stund.

#1 Håller tummarna för att du får jobbet.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/4/19, 8:10 AM
#3

#1  Wow! Det låter riktigt trevligt!! Lycka till!! Lycka till även med lägenheten!! 🙂👍

HH 🙂

Maria
7/4/19, 8:33 AM
#4

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg med bara 13 gradet.

#1 Håller tummarna🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: