Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 384 ggr
Maria
2019-07-02 07:26

Godmorgon tisdag 2 juli

Godmorgon på er från ett blåsigt Göteborg med bara 13 grader.

Hoppas ni får en bra dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2019-07-02 07:40
#1

Godmorgon från ett kallt Västerås , bara 11 grader och regn . 

Ha en fin dag alla ! 🙂

HH 🙂

JMW
2019-07-02 08:10
#2

Morrn! Vädret verkar ha svängt om. Här har vi visserligen hela 16 grader men det blåser snålt och är mulet. Ska komma regn senare idag. Hoppas det blir mycket.

Mooniq
2019-07-02 08:12
#3

Mårning. Regnet börjar tunna ut här och det ska bli sol frampå dagen, blåser lite men inte så mycket som igår. Inga måsten på schemat  utan bara slappa och senare cykla en sväng och kanske en fikaturne i em. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Soligajag1
2019-07-02 08:18
#4

#3  Så härligt det låter ,  inga måsten på schemat .  👍 

Ha en mysig cykeltur , cyklar du fast det regnar ? Har du regnkläder ? 

Visst kan jag cykla om det regnar men inte när det spöregnar , sen om man har cyklat till jobbet på morgonen och det regnar när du ska hem då cyklar jag på, sen när man är hemma torkar man sig.  Hoppas fikastunden blir mysig. 🙂

HH 🙂

Mooniq
2019-07-02 08:22
#5

#4 Soligajag1 - nä jag gillar inte att vara ute när det regnar. Men det spricker upp o snart kommer den blå himlen o solen -och då trampar jag iväg 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MonicaLagerquist
2019-07-02 08:27
#6

God morgon

Regnet hänger i luften och det blåser.

Ska ut med hunden och sen ska svärmor till tandläkaren igen och sen måste vi in till stan och handla,

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
aggeelin
2019-07-02 11:24
#7

Godmorgon! Här är det riktigt ruskväder! Blåst och kallt, fy, inte sommar alls!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2019-07-02 17:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har haft en skön dag. Åkte en sväng o fikade på kompisens jobb - Nordens Ark - fint ställe och sen gjorde jag lite andra ärenden, hittade Beef Jerky i disken och köpte några bitar. Supergoda. (torkat, kryddat kött). De blir lite segmjuka,  Lätta att göra själv - men jag har inte tålamodet att vänta när de ligger i ugnen i flera timmar. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Upp till toppen
Annons: